هفته پر ترافیک تهران و مسکو نزدیک است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سفیر ایران در مسکو در صفحه شخصی نوشت: در حالی که کمیسیون مشترک اقتصادی تا دو هفته دیگر با حضور مقامات دولتی و چند صد تن از نمایندگان بخش خصوصی دو کشور در تهران برگزار می‌شود، این هفته نیز شاهد رفت و آمد قابل توجهی میان مسکو و تهران هستیم

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسکو در صفحه شخصی خود خبر از یک هفته پرترافیک و پر رفت و آمد بین ایران و روسیه داد.

سفیر ایران در مسکو تصریح کرد: در حالیکه کمیسیون مشترک اقتصادی تا دو هفته دیگر با حضور مقامات دولتی و چند صد تن از نمایندگان بخش خصوصی دو کشور در تهران برگزار می‌شود، این هفته نیز شاهد رفت و آمد قابل توجهی میان مسکو و تهران هستیم.

سنایی افزود: امروز (دوشنبه ) دکتر فرهادی رییس هلال احمر ایران به دعوت همتای روس خود و همچنین گروه دبیرخانه خزر در وزارت خارجه به همراه دکتر ممتاز برای شرکت در دور سی و هشتم نشست خزر وارد مسکو شدند.

سنایی گفت: چهارشنبه نیز رحیم پور معاون وزیر خارجه و همچنین چند تن از مسولین سازمان انرژی اتمی به دعوت طرف روس وارد روسیه می‌شوند.

به گفته سفیر کشورمان سفر ظریف وزیر امور خارجه به مسکو در انتهای این هفته، البته از برجستگی خاصی در این میان برخوردار است. در پایان هفته نیز گروهی از نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس به همراه مسولین گمرک و همچنین جمعی از اساتید دانشگاه علم و صنعت برای بازدید از مراکز علمی وارد روسیه می شوند. هم اکنون نیز یک گروه پارلمانی از روسیه در تهران بسر می برد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.