هفته ۲۱لیگ برتر/تحکیم صدرنشینی یا تقدیم صدر به تراکتور

۲۵م دیماه ،

هفته بیست و یکم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برگزاری دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان به پایان می‌رسد که مهمترین اتفاق این مسابقه بازگشت احتمالی فرهاد مجیدی به میادین فوتبال با پیراهن استقلال تهران است.

مجیدی که در روز هفتم ماه هفتم سال جاری بصورت رسمی از بازیگری فوتبال خداحافظی کرده بود، پس از دریافت پیشنهاد از تیم‌های قطری و حضور در کلاس مربیگری در انگلستان، با چراغ سبز قلعه‌نویی، از تصمیمش مبنی بر خداحافظی صرف نظر کرد و پس از کش و قوس‌های بسیار، دوباره پیراهن آبی را برتن کرد.

شماره ۷ که هواداران ناصر حجازی را با آبی‌پوش شدن دلسرد کرد، پس از ۲۷ روز انتظار و تحمل مشکلاتی از جمله دریافت مجوز بازی، با اعلام امیر قلعه‌نویی در فهرست استقلال برای دیدار با مس کرمان قرار دارد و شاید این بازی اولین حضورش در ترکیب این تیم تهرانی پس از بازگشت دوباره به فوتبال باشد.

البته در کنار بحث حضور مجیدی، استقلالی‌ها برای جبران توقف خارج از خانه برابر ذوب‌آهن و حفظ و افزایش اختلاف‌شان با دیگر تعقیب کنندگان، به فکر شکست دادن مس کرمان در آزادی می باشند. آنها که به واسطه پیروزی پرگل برابر ابومسلم روحیه بالایی دارند، در روزی که از نتایج دیگر مدعیان با خبر می باشند، می‌توانند ۳ امتیاز دیدار با مس را هم به اندوخته قبل خود اضافه کرده و صدرنشینی خود را تحکیم بخشند. هرچند شکست در این بازی و پیروزی تراکتورسازی برابر راه‌آهن در تبریز، صدرجدول را از استقلالی‌ها گرفته و تقدیم تراکتورسازی می‌کند.

به گزارش  مهر، در سوی دیگر میدان مس کرمان قرار دارد که مشکلات تغییر سرمربی را پشت سرگذاشته اما هنوز در نتیجه‌گیری موفق نبوده است. آنها در دو بازی اخیر تنها یک امتیاز کسب کرده و درصورت نگرفتن امتیاز در آزادی، ممکن است تا رده دوازدهم هم سقوط کنند.

مسی‌ها که ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را بصورت مشترک با تیم‌های گهر دورود و آلومینیوم هرمزگان در اختیار دارند، دارای بهترین خط دفاع لیگ می باشند و در بازی برابر تیمی قرار می‌‎گیرند که میانگین گل زده‌اش در هر بازی حدود یک گل است، اتفاقی که برای تیم امیر قلعه‌نویی قابل قبول نیست.

در این شرایط کرمانی‌ها برای موفقیت در این بازی، روی گلزنی غلامرضا عنایتی مهاجمی که قرار بود در نیم فصل به استقلال باز گردد، حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند و قطعا در صورت قرار گرفتن فرهاد در ترکیب استقلال، دوئل مجیدی و عنایتی در پیشانی خط حمله دو تیم جذاب و دیدنی خواهد بود.

دوشنبه – ۲۵/۱۰/
* استقلال تهران – مس کرمان، ساعت ۱۵، ورزشگاه آزادی تهران

جدول رده‌بندی لیگ برتر:
۱- استقلال ۳۸ امتیاز
۲- تراکتورسازی ۳۵ امتیاز
۳- فولاد ۳۴ امتیاز
۴- سپاهان ۳۱ امتیاز – تفاضل گل ۸+ (یک بازی کمتر)
۵- ملوان ۳۱ امتیاز  – تفاضل گل ۲+
——————————————
۱۵- پیکان ۲۰ امتیاز (یک بازی کمتر)
۱۶- ذوب آهن ۱۸ امتیاز
۱۷- صنعت نفت ۱۴ امتیاز
۱۸- گهر ۱۳ امتیاز (یک بازی کمتر)


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.