هفت سارق زورگیر به دام پلیس شهرستان ملارد

۲۹ آبان ،

با تلاش پلیس شهرستان ملارد روز قبل باند هفت نفره سارقان زورگیر دستگیر و روانه زندان شدند.

 سرهنگ صفری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ طلائیه شهرستان ملارد پس از کسب خبرها واطلاعات از منابع موثق ودریافت گزارش تفسیریات مردمی مبنی بر اینکه چند سابق زورگیر اقدام به تشکیل باند سرقت های خشن کرده و فعالیت های گسترده ای در این رابطه دارند موضوع را جهت رسیدگی  در دستور کار قرار دادند.
فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود:  با توجه به حساسیت موضوع،  مامورا با تشکیل اکیپ های مجرب به مدت یک هفته، به طور شبانه روزی اعضای این باند را که هفت دختر وپسر بودند شناسایی و آنها را زیر نظر گرفته پس از اطمینان ازفعالیت مجرمانه این اشخاص نامبردگان  پس از کسب مجوز قضایی درمخفیگاه  خود در منطقه  مارلیک شهرستان ملارد دستگیر شدند.
 اعضای این باند که مصطفی، مجید، مجتبی، محمد، پرویز، شقایق و مرجان نام داشتند پس از انتقال  به مقر انتظامی بلافاصله  تحت بازجویی قرار گرفته و به شش فقره زورگیری با سلاح سرد اعتراف کردند.
 سرهنگ صفری اذعان داشت:  این اشخاص که سه نفر آنها با یکدیگر نسبت فامیلی دارند از یک ماه پیش فعالیت مجرمانه خود را آغاز و هر کدام از سارقان حاوی بیش از  سه مورد سوء سابقه  از قبیل سرقت های مقرون به آزاد حمل و نگهداری مواد مخدر  وغیره می باشند
 افراد دستگیر شده پس از تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.