هفت نامه رئیس مجلس به رئیس جمهور برای انتصاب نمایندگان ناظر در دستگاه​های اجرایی

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی در نامه هایی به محمود احمدی نژاد؛ محمدرضا باهنر را به مدت یکسال به عنوان عضو شورای عالی مدیریت بحران کشور و همچنین فاطمه رهبر و لاله افتخاری را به عنوان عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی کرد و از آنان خواست هر سه ماه یکبار گزارش اقدامات را به معاونت نظارت مجلس شورای اسلامی ارسال کنند.
رییس قوه مقننه همچنین در حکمی ارسلان فتحی پور، غلامرضا مصباحی مقدم، رضا رحمانی و عباس رجائی روسای کمیسیون های اقتصادی، برنامه و بودجه و محاسبات،‌ صنایع و معادن و کشاورزی،‌آب و منابع طبیعی مجلس را به عنوان عضو شورای گفتگوی دولت با بخش خصوصی معرفی کرد.
لاریجانی در حکم دیگری مهرداد بذرپاش و بهروز نعمتی را به عنوان اعضای کمیته بررسی پیشنهاد اتاق بازرگانی و شورای اصناف در جهت اصلاح قوانین و مقررات مخل تولید و سرمایه گذاری منصوب کرد.
وی همچنین عبدالرضا عزیزی رییس کمیسیون اجتماعی را به عنوان ناظر مجلس لامی در شورای عالی اشتغال و حسین مظفر معاون نظارت مجلس و عبدالرضا رحمانی فضلی رییس دیوان محاسبات نیز بابه عنوان اعضای شورای دستگاه های نظارتی انتخاب شدند.
علاوه بر این رییس قوه مقننه، سیدمسعود میرکاظمی و غلامرضا مصباحی مقدم روسای کمیسیون های انرژی و برنامه و بودجه و محاسبات را  به عنوان اعضای هیات عالی نظارت بر منابع نفتی منصوب کرد.
/۲۹۲۹۵

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.