هلاکت خفت گیر سابقه دار با شلیک گلوله پلیس

۱۸م دیماه ،

با شلیک گلوله پلیس شهریار روز قبل یک سارق زورگیر و خفت گیر سابقه دار به هلاکت رسید.

سرهنگ محمد تقی افتخاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز،گفت: ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان شهریار حین گشت زنی در سطح ورودی فاز ۲ اندیشه به یک دستگاه خودروی پراید با سه سرنشین مظنون می شوند.
بلافاصله ماموران به سرنشینان خودرو دستور ایست صادر کرده ولی این اشخاص بدون توجه به فرمان صادره متواری شدند.
وی افزود: با متواری شدن خودرو به سمت جاده ملارد موضوع از طریق مرکز پیام به سایر گشت های انتظامی مستقر در شهرستان ملارد اعلام و ماموران در دو محور صفادشت این شهر با ایجاد طرح ایست و بازرسی این محل ها را تحت کنترل خود قرار دادند.
حین کنترل خودروهای عبوری عوامل مستقر در این محل ها با ملاحظه خودرویی که با سرعت سرسام آوری در حرکت بودن به تعقیل آن پرداختند و با اخطار به سرنشینان پراید دستور ایست صادر کردند با بی توجهی این اشخاص به فرمان های پلیس در نهایت ماموران با به کارگیری قانون استفاده از سلاح ابتدا سه تیر هوایی و سپس سه تیر به سمت لاستیک های خودرو شلیک کردند.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهریار غرب استان تهران اذعان داشته با متوقف شدن خودرو دو تن از سرنشینان آن متواری و با حضور پلیس در صحنه مشخص شد یکی از متهمان به نام سعید که از سارقان زورگیر و خفت گیر سابقه دار است حین فرار در پستی و بلندی های مسیر در اثر اصابت گلوله کشته شده است.
در بازرسی از این خودرو یک قبضه کلت کمری شاه کش،۳۰ گرم ماده مخدر شیشه و سه تیر جنگی کشف شد.
پس از این عملیات که دو ساعت به طول انجامید ماموران جسد متهم را به پزشکی قانونی منتقل و خودرو را که مسروقه بود توقیف کردند.
تلاش برای دستگیری متهمان فراری ادامه دارد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.