همایش بزرگ زمین پاک در منطقه ۲۱ برگزار شد

دوشنبه ۴ اردیبهشت – ۱۲:۰۸:۴۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- در همایش بزرگ زمین پاک که به مناسبت روز زمین پاک در منطقه ۲۱ برگزار شد شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای بر حفاظت از زمین و پاک نگه داشتن آن تاکید کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱  ، در این همایش که با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی ، مدیر اداره سلامت ، مسئولان خانه سلامت، اعضاء کانون جهان دیدگان و جمعی از شهروندان منطقه در سالن آمفی تائتر ققنوس برگزار شد ، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۱ با اشاره به آیات و احادیث درباره اهمیت نگهداری از زمین گفت: زمین و هر آنچه که در آن وجود دارد امانتی است که خداوند برای آسایش و رفاه انسان و رفع احتیاجات آن آفریده است اما بشر امروز با روی آوردن به تکنولوژی و استفاده بی رویه از منابع طبیعی آن باعث تخریب  وآلوده  شدن آن شده است که نتیجه ای به جز به خطر افتادن حیات انسان نخواهد داشت.
وی به حقوق و تکالیف شهروندی اشاره کرد و گفت: مهمترین وظیفه ما آن است که با افزایش آگاهی خود برای حفظ و حراست از زمین کوشا تلاش کنیم.
معاون شهردار منطقه ۲۱ ادامه داد:  با توجه به اهمیت این مطلب ، در کارگاه آموزشی که در خانه های سلامت در حوزه های  زیست  محیطی و بازیافت برگزار می کنند ، ارتقاء فرهنگ  نگهداری از زمین و پاک نگه داشتن آن تمرین می شود.
بر اساس این گزارش در ادامه این همایش شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای بر حفظ و نگهداری از زمین و پاک نگه داشتن آن تاکید کردند.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۴۲۳۱۲۰۸۴۵۹۶۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.