همایش تجلیل از فعالان عرصه گردشگری آذربایجان شرقی برگزار می شود

سه شنبه ۳۰ خرداد – ۰۲:۱۹:۳۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا -رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری همایش تجلیل از خادمان و فعالان عرصه گردشگری استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا از تبریز ،مهندس تراب محمدی افزود: در این مراسم از خدمات و فعالیت های سازمان های مختلف در گسترش و توسعه سفر بویژه در ایام نوروز تقدیر و تشکر می شود.
وی با اشاره به حضور جمعی از مدیران ارشد کشوری و همچنین استاندار آذربایجان شرقی در همایش تجلیل از فعالان صنعت گردشگری استان، گفت: ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی در ایام نوروز با تمام قوا و نیرو به استقبال گردشگران نوروزی رفته بود که برآیند این فعالیت تمام وقت را می توان در جلب رضایت این گردشگران مشاهده کرد.
محمدی تصریح کرد: فصل گردشگری تابستان نیز برای تمام فعالان و دست اندرکاران عرصه گردشگری دوره پر کاری است تا در قالب اجرای وظایف محوله ستاد تسهیلات سفر استان، سفر خوب و خوشی را برای گردشگران ورودی به آذربایجان شرقی فراهم کنند.
وی با اشاره به بسیج تمامی نیروهای ستاد تسهیلات سفر استان در ایام نوروز و فعالیت شبانه روزی این سازمان ها برای تامین سفری ایمن، مطمئن و شاداب برای گردشگران، اظهار داشت:  این ستاد با افزایش کمیت و کیفیت خدمات و امکانات رفاهی و اقامتی در شهرستان های مختلف استان در تمام ساعات ایام تعطیلات نوروز به صورت آماده باش در خدمت گردشگران بود.
دبیر ستاد دائمی تسهیلات سفر استان یادآور شد: افزایش ظرفیت اماکن اقامتی استان، برپایی نمایشگاه های متنوع و رنگارنگ صنایع دستی، اجرای آیین های نوروزی محلی و بومی و موسیقی های سنتی و همچنین چاپ و توزیع بیش از دو میلیون نسخه از انواع بروشورها و نقشه های راهنمای شهرستان ها و مناطق دیدنی آذربایجان شرقی از اقدامات خوب ستاد تسهیلات سفر در ایام نوروز به شمار می رفت.
محمدی رشد حدود ۵ درصدی گردشگران ورودی به آذربایجان شرقی در نوروز ۹۱ نسبت به مدت مشابه سال گذشته را ماحصل تلاش تمامی سازمان ها و فعالان عضو ستاد تسهیلات سفر استان عنوان کرد.
وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه تابستان و آغاز دور جدید سفرها، اظهار امیدواری کرد: با توجه به اقلیم کوهستانی و مطلوب آذربایجان شرقی و آب و هوای مساعد و خنک شهرستان های مختلف این منطقه در تابستان، انتظار می رود اقبال عمومی نسبت به انتخاب این استان برای سفرهای تابستانی بیشتر باشد.
محمدی تاکید کرد: با توجه به پتانسیل های قدرتمند این استان و برنامه ریزی ها و هماهنگی صورت گرفته در قالب ستاد تسهیلات سفر آذربایجان شرقی، این استان آمادگی پذیرش و جلب رضایتمندی گردشگران ورودی به استان را خواهد داشت.
گفتنی است، همایش تجلیل از فعالان و خادمان عرصه گردشگری آذربایجان شرقی با حضور مدیران  ارشد گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، استاندار آذربایجان شرقی، جمعی از مدیران ارشد کشوری و استانی و نیز فعالان صنعت گردشگری روز چهارشنبه در تالار شفائیه مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار می شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۱۹۱۴۱۹۳۹۱۶۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.