همایش دانشجویی نماز وحجاب در شهر قدس برگزار شد

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا: همایش دانشجویی نماز وحجاب با حضور حجت الاسلام قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور در دانشگاه آزاد شهر قدس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار آریا- دفتر غرب تهران: همایش دانشجویان و اساتید با موضوع نماز و حجاب به مناسبت ۱۳ آبان روز تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان به همت دانشگاه آزاد شهر قدس در محل این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام قرائتی با اشاره به آیات قرآن در مورد تحصیل به دانشجویان و اساتید این مطلب را اضافه داشت : در اسلام فارق التحصیلی معنا ندارد و انسان باید در هر حال در حال تحصیل علم باشد و ختی با بالاترین درجات علمی اکتفاء نکند .

وی ادامه داد : دانشجویان در کنار درسهای درسی خود بهتر است کتابهای دیگری نیز که خارج از دروسشان است مطالعه کنند و این بدین معنا است که همه باید اطلاعات خود را به روز کنند و با زمان خود پیش بروند .

رئیس ستاد اقامه نماز کشور اضافه کرد: ما باید در جهت ارتقاء سطخ علمی هر چه بیشتر کشور تلاش کنیم تا به مرحله ای برسیم که خود در ترویج علم مرجع باشیم زیرا دیگر کشور ها و کشور های استعمار گر یافته های خود را دراختیار دیگران نمیگذارند وهمچنین  تمام تلاش خود را برای انحراف جوانان به کار گرفته اند.

حجت الاسلام قرائتی افزود : به همین دلایل که گفته شد و دلایل متعدد دیگر دانشجویان با حفظ تمامی مواردی که اسلام مد نظر دارد در مورد حجاب و نماز میتوانند به بالاترین درجات علمی و آکاذدمیک رسیده و با پژوهش و تحقیق در های علم را یکی بعد از دیگری خواهند کشود و این مهم  خود مشت محکمی بر دهان استکبار است


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.