همایش ملی علم و هندبال در دانشگاه بهشتی/ آغاز مسابقات لیگ برتر بانوان

جلال کوزه گری رئیس فدراسیون هندبال در گفتگو با

افزود: دومین همایش ملی علم و هندبال با محوریت مدیریت و بازاریابی ارائه راهکارهای نوین در توسعه هندبال، آموزشی و اجرا تمرینات در مربیگری، آسیب شناسی و بیومکانیک، فیزیولوژی ورزشی و علم تمرینی، یادگیری حرکتی و روانشناسی طی روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.


وی تصریح کرد: در این همایش تمام مقالات افراد شرکت کننده برای عملی کردن هندبال ارائه می شود و مسئولان فدراسیون هندبال نیز در این برنامه حضور دارند.


کوزه گری در ادامه گفت: رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان نیز با حضور ۸ تیم از ۲۵ مهر به بعد آ‌غاز می‌شود و تیم ها به مصاف هم می روند.


وی تاکید کرد: هر چه این رقابتها پر رونق باشد استعدادهای کشف می‌شود و در آینده به تیم های ملی راه می‌یابند.


کوزه گری گفت: تیم ملی هندبال بانوان میهن مان خود را برای رقابتهای آسیایی اندونزی که ۱۶ آذر در این کشور رخ خواهد داد آماده می کنند و به تازگی از اردوی بین المللی صربستان باز گشته اند.


وی گفت: برای اینکه در این رقابتها بهتر ظاهر شویم مربی خارجی آورده ایم و هم اکنون بانوان ملی پوش با سانیا پانیچ تمرین می‌کنند و از برنامه ها و عملکرد وی راضی هستند.


کوزه گری یادآور شد سطح کیفی رقابتهای آسیایی خیلی بالاست و تیم های قدرتمندی حضور دارند و برای اینکه نتایج مطلوبی بگیریم باید مقتدرانه به دیدار حریفان رفت./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.