همایش ملی هنر و تمدن شیعی برگزار می شود

خبرگزاری آریا-همایش ملی هنر و تمدن شیعی یکشنبه و دوشنبه (۱۰ و ۱۱ اردیبهشت ماه) به همت معاونت پژوهش و آموزش حوزه هنری در سالن سوره حوزه هنری برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار هنرهای تجسمی آریا، این همایش در دو نوبت صبح (۱۰ تا ۱۲) و عصر (۱۴:۳۰ تا ۱۷) در حوزه هنری برگزار می شود.
سید عبدالمجید شریف زاده دبیر علمی همایش ملی هنر و تمدن شیعی در این خصوص گفت: روز یکشنبه (۱۰ اردیبهشت) در بخش نخست این همایش، از ساعت ۱۰ تا ۱۲  مراسم افتتاحیه و تقدیر از برگزیدگان همایش و همچنین اهداء لوح تقدیر به چهار نفر از استادان هنری-پژوهشی عرصه هنر و تمدن شیعی با حضور اساتید، هنرمندان و مسئولین حوزه هنری برگزار خواهد شد.
دبیر علمی همایش “هنر و تمدن شیعی” افزود: در ادامه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۷  اساتید و هنرمندانی چون دکتر محمد علی رجبی، دکتر محمد خزائی، دکتر ایرج نعیمایی عالی، دکتر مهناز شایسته فر، دکتر میترا آزاد و دکتر محمد مهدی هراتی مقالات خود را با موضوع هنر شیعی ارائه می دهند.
این مقام مسئول درباره برنامه های روز دوم همایش ملی “هنر و تمدن شیعی” اظهار داشت: در روز دوم این همایش (دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) ۲ نشست تخصصی برپا می شود که نخستین نشست از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ با حضور دکتر حمیدرضا فرزانیار، مجتبی مطهری الهامی، دکتر اسماعیل بنی اردلان، بهروز فرنو، دکتر محمدرضا آزاده فر، حجت الاسلام و المسلمین دکتر ژرفا برگزار می شود و دومین نشست نیز از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با حضور دکتر کریم میرزایی، دکتر راضیه یاسینی، دکتر زهره روحفر، هوشنگ جاوید، مریم کیان و دکتر نیر طهوری برگزار خواهد شد.  
همایش ملی “هنر و تمدن شیعی” به همت معاونت پژوهش و آموزش حوزه هنری در تالار سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه، نرسیده به خیابان حافظ، برگزار می شود و شرکت همه علاقمندان به مباحث هنر و تمدن اسلامی – شیعی در این همایش آزاد است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.