همایشی که برخی از مدعوین آن مفسدان اقتصادی هستند، ثمری ندارد

گردآوری توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز

کد مطلب : ۱۷۲۴۱۶

همایشی که برخی از مدعوین آن مفسدان اقتصادی هستند، ثمری ندارد

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایمنا:

همایشی که برخی از مدعوین آن مفسدان اقتصادی هستند، ثمری ندارد

با مکانیزه کردن نظام اداری به از بین رفتن فساد کمک کنیم

خبرگزاری ممتاز: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: در همایش‌هایی که برخی از مدعوین، خود جزو مفسدان اقتصادی محسوب می‌شوند، آیا چیزی جز برنامه‌ای نمایشی و نمادین از بیرون خواهد آمد؟!

سه شنبه ۱۸ آذر – ۱۲:۰۴

روز گذشته همایشی ملی تحت عنوان ” ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد” با حضور مسئولان قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و عمومی، تشکل‌های خصوصی، گروه‌های مردم نهاد و اصحاب رسانه در تهران برگزار شد؛ همایشی که در آن متن پیام مقام معظم رهبری به سران قوا نیز قرائت شد.
ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در خصوص همایش ملی ” ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد” که روز گذشته برگزار شد به ایمنا گفت: این همایش جز آنکه پول بیت المال را هدر دهد هیچ ثمری ندارد.
وی در ادامه افزود: سران قوا در این خصوص می‌بایست عزم جدی داشته باشند.در همایش‌هایی که برخی از مدعوین، خود جزو مفسدان اقتصادی محسوب می‌شوند،آیا چیزی جز برنامه‌ای نمایشی و نمادین از بیرون خواهد آمد؟
این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس اظهار داشت:برای مبارزه با فساد اداری می‌بایست عزم ملی داشته باشیم و نخست با اصلاح نظام اداری و سپس با مکانیزه کردن، نظارت شفاف و حذف امضاهای طلایی در این راستا حرکت کنیم.
وی در پایان ضمن اشاره به نقش مردم در این موضوع گفت:مردم می توانند دولت را با نظارت های خود یاری کنند.
۱۴/

Share/Save/Bookmark

– .

خبرگزاری ایمنا – آخرین عناوین سیاسی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.