همایش ˈمهر ایران، مرهم آذربایجانˈ آزمایشی برای سنجش نیت خیر هموطنان است

میر ˈهادی قره سیدˈ، برگزاری این همایش ملی را فرصتی طلایی برای حضور پرشور خیران دانست و اظهار کرد: مردم ایران نه تنها در امداد رسانی به هموطنان که در کمک رسانی به نیازمندان زبانزد هستند.

وی با اشاره به وسعت خرابی های مناطق زلزله زده، خاطرنشان کرد: همدلی و همکاری هموطنان در بازسازی و نوسازی مناطق زلزله زده امری ضروری است و باید مردم و مسوولان دست در دست یکدیگر در آبادانی این مناطق همکاری و کوشش کنند.

قره سید گفت: برگزاری باشکوه و حضور پرشور مردم در همایش مهر ایران، مرهم آذربایجان، زمینه مناسب را برای شتاب بخشی به روند ساخت و سازها در مناطق زلزله زده فراهم می کند.

وی با اشاره به نزدیکی فصل سرما در مناطق زلزله زده و بیان سختی زندگی در چادر، افزود: مجموع این شرایط نیاز به احداث سریع مسکن برای زلزله زدگان شهرستان های اهر، ورزقان و هریس را دو چندان می کند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اطلاع رسانی خدمات انجام شده برای زلزله زدگان، ادامه داد: بیان آلام و مشکلات زلزله زدگان و خدمات انجام شده موجب شفاف سازی شرایط این عزیزان و برنامه ریزی تخصصی تر مسوولان و مردم برای امداد رسانی های احتمالی آتی می شود.

قره سید اضافه کرد: همچنین اطلاع رسانی دقیق و مستمر از نحوه برگزاری و شرایط شرکت مردم و خیران در همایش می تواند زمینه حضور گسترده خیران در این همایش ملی را فراهم کند.

وی، برگزاری همایشی بزرگ در سطح ملی که حتی هموطنان خارج از کشور نیز در آن شرکت خواهند کرد را بیانگر اهمیت امداد رسانی سریع به زلزله زدگان عنوان کرد.

همایش ˈمهر ایران،‌ مرهم آذربایجانˈ از سوی ستاد بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی بیست و پنجم شهریور در تالار وزارت کشور برگزار خواهد شد.

علاقمندان برای نامنویسی و کمک رسانی می توانند از طریق سایت www.bazsazi-as.ir و سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۸۷۳۷ و یا شماره تلفن ۵۵۷۵۰۹۰-۰۴۱۱ اقدام کنند.

۷۲۳۷/۶۴۵

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.