همایش اقتصاد الکترونیکی برگزار می‌شود

پس از برگزاری سلسله همایش‌های ۷ گانه تجارت و اقتصاد الکترونیکی در سال گذشته، همایش نهایی برای جمع بندی ۷ همایش برگزار شده اردیبهشت‌ماه امسال برگزار خواهد شد.
به گزارش دبیرخانه همایش تجارت و اقتصاد الکترونیکی، همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی در ۷ محور سیاست‌ها و چشم‌اندازهای کشور، فنی و ارتباطی، حقوقی و قانونی، امنیت و اعتماد، آموزش و مهارت‌های انسانی، اقتصادی و تجاری، کاربرد و نوآوری طی روزهای ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با حضور مقامات بلندپایه کشور برگزار می‌شود.
۷ محور یادشده به عنوان زیرساخت‌های لازم برای توسعه تجارت و اقتصاد الکترونیکی در قالب ۷ همایش تخصصی طی نیمه دوم سال گذشته با محوریت دستگاه‌های ذیربط برگزار شد.
در همایش ملی ۱۷ و ۱۸ اردیبهشت ماه که وضعیت موجود و مطلوب بسترهای فناوری اطلاعات و ارتباطات توسط دست‌اندرکاران و فعالین از بخش دولتی و خصوصی ارائه می‌شود، مقرر است این نقشه راه مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
این همایش‌ها با مسئولیت کارگروه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات و امنیت (فاوا) و همکاری وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انجمن علمی تجارت الکترونیکی ایران و سایر دستگاه‌ها، سازمان‌ها، نهادها و شرکت‌های مرتبط با امر تجارت و فناوری اطلاعات کشور برگزار می‌شود.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.