همایش ایمنی تشعشع در شبکه های تلفن همراه در تبریز برگزار می‌شود

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در راستای رفع دغدغه های مردم و گسترش ایمن شبکه های تلفن همراه ، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی به نمایندگی از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، " همایش ایمنی تشعشع در شبکه های تلفن همراه را " با شعار ارتباطات همراه در سایه فناوری سبز روز ۱۶ دی ماه در دانشگاه تبریز برگزار می کند.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از مرکزروابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی،‌همایش مذکور را با همکاری انجمن حفاظت در برابر اشعه ایران، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان انرژی اتمی ایران، دانشگاه تبریز و دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار می کند.
 
تا کنون استقبال بسیار خوبی از این همایش از سوی محققان صورت گرفته و مقالات تخصصی و فنی در این ارتباط به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
 
آخرین دستاوردهای تاثیر انرژی امواج رادیویی بر موجودات زنده،‌ فناوری های نوین در جهت کاهش اثرات امواج رادیویی،‌وضعیت موجود و استاندارهای متداول سلات تشعشعی،‌گسترش مدبرانه و سالم شبکه های تلفن همراه،‌آشنایی با سازمانها و نهادهای ناظر بر ایمنی تشعشعی و وظایف آنها و تاثیرات روانی و اجتماعی سلامت تشعشعی از جمله محورهای مورد بررسی در این همایش محسوب می گردد.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.