همایش بانوان نیکوکار در مشهد برگزار شد

۰۱م اسفند ،
ممتاز نیوز: همایش بانوان نیکوکار در مشهد با شعار ” شادزیستن  را با هم تجربه کنیم  ” در تالار کسرا برگزار شد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از روابط عمومی بنیاد و به ابتکار واحد مشارکت های بنیاد بین المللی پیشگیری و کنترل دیابت، اولین همایش بانوان نیکوکار بهمن ماه خود را با شعار ” شادزیستن  را با هم تجربه کنیم  ” در بیست و پنجم  بهمن نود و یک در تالار کسرا  برگزار شد .  
در این همایش که همراه با سخنرانی و اجرای سرود و موسیقی زنده  بود مجموعه ی همکاران بنیاد دیابت و بانوان نیکوکار مشهدی گرد آمدند با هم بر این نکته تاکید نمایند که” تندرستی کلید شاد زیستن است “و شاد زیستن با خواستن آدمی محقق خواهد شد .با اراده ی شاد زیستن است که علی رغم همه ی مشکلات و گرفتاری ها می توان  زندگی سالم و مثبتی داشت .
در این همایش خانم هاجر شریفی معاون مشارکت های مردمی بنیاددیابت ضمن خوش آمد گویی به میهمانان با ذکر این نکته که تندرستی و ارتباط آن با شادی می تواند در ارتقای سلامت روانی خانواده  و جامعه  تا حد بسیار بسیاری موثر باشد  ، به نقش و اهمیت حضوربانوان در جامعه پرداخت .
خانم شریفی سپس گزارشی در باره اهداف و خدمات بنیاد و انجمن توسعه سلامت به حاضرین ارایه نمود و خبر از تشکیل شورای راهبردی خیرین داد. وی افزود حضور در این شورا  برای بانوان  نیکوکاری که در کنار وظایف روزمره شان به ایفای مسئولیت های اجتماعی و تلاش برای کاستن از آلام اجتماعی اقدام می نمایند یک ارزش اخلاقی و پسندیده است .
وی همچنین در خصوص عملکرد بخش مددکاری بنیاد توضیحات مبسوطی ارایه کرد.
در ادامه همایش خانم مهندس افکاری مدیر عامل شرکت پرارین پارس  نیز در جایگاه سخنرانی قرار گرفتند و به اهمیت برنامه غذایی مناسب در تندرستی جامعه و نقشی که خانم ها در این راستا با انتخاب و طبخ غذاهای سالم در خانواده دارند اشاره داشتند. خانم افکاری ضمن ابرازخوشحالی از خدمات بنیاد و حضور بانوان در این همایش ابراز امیدواری نمودند که بنیاد و انجمن توسعه سلامت در خصوص برگزاری همایش هایی از این دست برای دفعات بعد نیز اقدام نمایند .
در پایان همایش از خیرینی که برگزار کنندگان همایش را یاری نمودند ؛ همچنین از سرکار خانم سوسن نقابی بانوی نیکوکاری که بانی خیر بسیاری از خدمات بنیاد به بیماران بوده  تقدیر و تشکربه عمل آمد.
مراسم از ساعت ۱۵ آغاز و در ساعت ۱۹ به پایان رسید .

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.