همایش بزرگ و رایگان آشنایی با مدیریت اجرایی و MBA سخنرانی اساتید

همایش بزرگ و رایگان آشنایی با مدیریت اجرایی و MBA سخنرانی اساتید

همایش تخصصی “آشنائی با رشته های مدیریت اجرائی وMBA وارائه راهکارهای موفقیت درکنکور کارشناسی ارشد ” با حضور اساتید برتر کنکور این رشته ها و رتبه های برتر کنکور به همت موسسه آموزش عالی آزاد پژوهش برگزار خواهد شد.

این همایش با سخنرانی استاد برجسته و شناخته شده ی درس آمادگی و استعداد تحصیلی” GMAT” استاد عرفانیان که خود دارای مدرک کارشناسی ارشد MBA از دانشگاه شریف است برگزار خواهد گردید و تجربیات ایشان برای دانشجویانی که می خواهند در مسیر کنکور این رشته ها موفق باشند می تواند بسیار مفید باشد.

در همین زمینه استاد امیر عرفانیان طی گفتگویی با اشاره به لزوم شناخت کامل این رشته ها توسط داوطلبان علاقمند کنکور کارشناسی ارشد اظهار داشت:
“از دلایل استقبال گسترده از این رشته می توان به ظاهر آسان و جذاب آن نسبت به رشته های مشابه و بازار کار فوق العاده آن اشاره کرد. اما در عمل علاقمندان برای ورود به دانشگاه و موفقیت در کنکور آن نیازمند تقویت توانمندی های خاصی هستند و با توجه به زمان محدود برای آماده شدن جهت موفقیت در کنکور، انتخاب مسیر درست از اهمیت بالایی برخوردار است”
مجموعه ی تحصیلی مدیریت اجرایی باهدف پرورش مدیرانی کارآمد و توانمند که قابلیت ارتقای مستمر بهره‌وری سازمانی را داشته باشند طرح‌ریزی شده است. از طرفی رشته تحصیلی MBA نیز در حدود ده سال است که در دانشگاه های ایران تدریس می شود و اخیرا نیز با استقبال گسترده ای از تمامی رشته ها مواجه شده است.

MBA  یکی از پرطرفدارترین و پر سود ترین رشته های تحصیلی به شمار می رود و برای تحصیل در آن علاقمندان با هر مدرک لیسانسی می توانند در آزمون کنکور کارشناسی ارشد آن ثبت نام نمایند.

زمان برگزاری: ۱۳ مهر

شایان ذکر است شرکت در این همایش رایگان می باشد و علاقمندان می توانند جهت رزرو به منظور شرکت در همایش بر روی لینک زیر کلیک نمایند.

http://www.iedep.com/CMS_UI/mbaseminar.aspx

همایش رایگان

 

آشنایی با مدیریت اجرایی

 

MBA

 

سخنرانی اساتید


پورتال اخبار دانشگاهی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.