همایش «بیداری اسلامی؛ افق‌های آینده و انتخابات ۹۲»در دانشگاه تهران برگزار می‌شود

۳۱اردیبهشت،

همایش «بیداری اسلامی، افق‌های آینده و انتخابات ۹۲ با حضور نامزدهای انتخاباتی چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در سالن همایش باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، همایش دو روزه «بیداری اسلامی؛ افق‌های آینده و انتخابات ۹۲» با حضور نامزد‌های احتمالی انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در روزهای یکم و دوم خرداد (چهارشنبه و پنج‌شنبه) در سالن همایش‌ باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران، برگزار می‌شود.

در این همایش که با همت دانشگاه معارف اسلامی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و انجمن‌ انقلاب اسلامی، برگزار خواهد شد؛ اساتید برجسته کشور در درس انقلاب اسلامی شرکت خواهند داشت.

در روز اول این همایش  دو روزه ضمن سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین محسن قمی مشاور ارتباطات و بین‌الملل مقام معظم رهبری، جمعی از چهره‌های شناخته شده عرصه سیاسی، کشور نیز به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

هم‌چنین دو میزگرد علمی با موضوعات «بررسی آخرین تحولات کشورهای واقع در حوزه بیداری اسلامی» با حضور کارشناسان برجسته مسائل خاورمیانه حسین رویوران، مجتبی فردوسی‌پور و محمدصادق الحسینی و «افق‌های آینده بیداری اسلامی» با حضور اساتید برجسته دانشگاه تهران ابراهیم متقی و دکتر احمد نقیب‌زاده برگزار خواهد شد.

در این روز هم‌چنین ۷ مقاله برگزیده همایش، ارائه خواهد شد.

در روز دوم این همایش نیز حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان – مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها – و تعدادی از کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از جناح‌های مختلف سیاسی کشور، به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

در پایان نیز سعید جلیلی – دبیرشورای عالی امنیت ملی کشور – سخنران اختتامیه خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.