همایش بین‌المللی سایکو سوماتیک برگزار می‌شود

۲۴م اسفند ،
ممتاز نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از برگزاری همایش بین‌المللی سایکو سوماتیک در خرداد ماه در این دانشگاه خبر داد.

دکتر رضا ایمانی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و انجمن بین‌المللی پزشکی و روان درمانی رازی با همکاری مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی داخل و خارج کشور و انجمن پزشکی روان تنی و روان درمانی ایران پنجمین همایش بین‌المللی سایکوسوماتیک (روان تنی) با محوریت نقش توانبخشی در درمان بیماری‌های روان تنی و همچنین سمپوزیومی در زمینه روان درمانی با کودکان را به مدت سه روز از تاریخ ۸ تا ۱۰ خرداد ۹۲ برگزار می‌کند.

وی افزود: هدف از برگزاری این همایش علاوه بر اشاعه طب روان تنی، تاکید بر اهمیت و نقش توانبخشی و کار تیمی در بیماری‌های طبی و اهمیت ارائه روان درمانی برای کودکان است.

ایمانی ابراز امیدواری کرد تا این همایش بستر مناسبی برای تبادل نظر متخصصان و صاحب نظران رشته های مختلف پزشکی فراهم آورد و در راستای بهبود و ارتقای سلامت جامعه مفید باشد.

به گفته وی، این همایش براساس تفاهم‌نامه منعقد شده بین دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد و انجمن بین المللی رازی و دانشگاه‌های همکار این انجمن در آلمان برگزار می‌شود.

ایمانی با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این همایش می‌توانند به منظور ثبت نام و ارسال مقالات خود تا ۲۴ فروردین ۹۲ اقدام کنند، خاطرنشان کرد: اساتید، پژوهشگران، دانش پژوهان و متخصصان رشته‌های مختلف پزشکی، علوم پایه، توانبخشی، روان شناسی، روان پرستاری و سایر علاقه مندان دعوت می گردد در برگزاری هر چه باشکوه تر این همایش شرکت فعال داشته باشند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.