همایش بین‌المللی مدیریت و حفظ حیات وحش در کرج برگزار می‌شود

همایش بین‌المللی مدیریت و حفظ حیات وحش در کرج برگزار می‌شود

مدیر گروه آموزشی محیط زیست پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج از برگزاری همایش بین‌المللی مدیریت و حفظ حیات وحش در آبان‌ماه سال جاری به مدت دو روز در پردیس کشاورزی خبر داد.

به گزارش ایانا از روابط عمومی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، افشین دانه‌کار با اعلام این مطلب گفت: این همایش در روزهای ۲۱ و ۲۲ آبان‌ماه با هدف ایجاد فضایی مناسب برای بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات میان متخصصان علوم زیستی و محیطی به منظور حمایت از حیات وحش کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین جستجوی راهکارهایی برای بهسازی زیست‌گاه‌ها و مناطق تحت حفاظت کشور از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

مدیر گروه آموزشی محیط زیست پردیس کشارزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران مستقر در کرج خاطرنشان کرد: در این همایش موضوعاتی نظیر مدیریت زیست‌گاه‌ها، بهبود جمعیت حیات وحش کشور و رویکردهای نوین مدیریتی، قابلیت‌های اقتصادی حیات وحش و ایجاد فرصت‌های نوین، شیوه‌های جلب مشارکت مردمی و گروه‌های حامی محیط زیست مطرح خواهد شد.

دانه‌کار مهمترین محورهای این همایش را رویکردهای اقتصادی در حفاظت حیات وحش، تجربیاتی از مشارکت جامعه محلی در مدیریت حیات وحش و نقش و سهم بخش خصوصی در حفاظت حیات وحش ذکر کرد.

وی ادامه داد: اقتصاد شکار و حمایت از گونه‌های در خطر انقراض، روش‌های نوین مدیریت حیات وحش و روش‌های پایش و کنترل حیات وحش از دیگر محورهایی است که در این همایش به آنها پرداخته خواهد شد./

V-910711-03

جنگل و مراتع

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.