همایش بین المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی با معرفی برترین ها بکار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار ایرنا, در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی برگزار شد، از مجموع ۳۴۰ مقاله ارایه شده به دبیرخانه همایش، ۳۰ مقاله به عنوان مقالات برتر از سوی هیات داوران انتخاب و به پدیدآورندگان آنها جوایزی اهدا شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در مراسم اختتامیه این همایش ضمن قدردانی از شرکت کنندگان به ویژه میهمانان خارجی گفت: مقالات ارایه شده در این همایش با محوریت الگوی اسلامی – جوان ایرانی از نظر علمی از سطح بالایی برخورددار بودند.

حجت الاسلام والمسلمین ‘سید احمد میرعمادی’ افزود: با برگزاری این همایش بین المللی رسالت و وظیفه دست اندرکاران برگزاری همایش در راستای اهداف آن بیشتر و سنگین تر شده که در همین رابطه لازم است با تدوین یک برنامه جامع اهداف همایش در راستای معرفی الگوی اسلامی جوان ایرانی به جهانیان پیگیری و اجرایی شود.

وی اظهار داشت: برگزاری این همایش بین المللی کار برجسته ای در راستای معرفی جوان موفق پرورش یافته در دامان انقلاب اسلامی ایران به جهانیان می باشد که با موفقیت و استقبال مواجه شد.

وی همچنین از رسانه ها به خاطر پوشش خوب خبری این همایش قدردانی کرد و گفت: تا روز قبل از برگزاری این همایش ۳۵۰ خبر و گزارش از این همایش از طریق خبرگزاری ها و مطبوعات در سطح کشور و بین الملل مخابره شده که کار ارزشمند و شاخصی است.

در خاتمه این مراسم از نبیل الیعقوبی از کشور عراق، ارشد الاحسینی از کشور هندوستان، احمدحاج ابراهیم از کشور نیجریه و فدا محمد حلیمی از کشور پاکستان به واسطه ارایه مقالات برتر تجلیل شد.

غریب فاضل نیا، محمد تقی امینی، سید حسن سجادی، محمد عارف صداقت، هابیل سیف خانی، ماهور یاراحمدیان، سید حسن میرفخرایی، محمد اسماعیل زاده، مصطفی صحرایی، فرهاد طهماسبی، اعظم روانشاد، مریم نجفی،فاطمه ترکاشوند، رضا دریکوند، گلناز سعیدی، داریوش رضا پور، علی نجات بخش، زهرا مهمی، محمد حسین حسینی، فضل الله پیرمحمدی، عزیز سوری و سید حامد موسوی دیگر برگزیدگان این همایش بودند.

همایش بین المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی با شرکت ۵۰ نفر از جوانان ۲۳ کشور و نیز جمعی از جوانان موفق ایرانی به همت مجمع مشورتی جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در استان لرستان برگزار شد.

۶۴۸/۱۶۲۵/۳۲۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۱۳۶۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.