همایش سرمایه گذاری بخش خصوصی برگزار می شود

همایش فرصت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه فاوا به همت موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

مهندس علی شیخ حسنی مدیر گروه مطالعات راهبردی و اقتصادی موسسه تحقیقات ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران بیان داشت: این همایش در راستای تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و ارائه آخرین دستاورد های علمی و تخصصی در حوزه ICT بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
 
وی در بیان اهداف برگزاری این همایش اذعان داشت: بررسی وضعیت موجود در سرمایه گذاری در حوزه ICT و معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور در این حوزه ایجاد زمینه برای تمرکز بیشتر بروی شاخص های موثر بر سرمایه گذاری در این بخش از جمله اهداف و سیاست های مورد بحث در این همایش است.
 
وی در خصوص حضور محافل علمی و صنعتی کشور در این همایش عنوان کرد: ایجاد زمینه ارتباط صنعت فناوری ICT با دانشگاه ها، محافل علمی و صنعتی کشور، معرفی محققان و فعالان این حوزه و هم چنین تبادل اطلاعات بین بخش های خصوصی فعال و بررسی ایجاد کنسرسیوم های بزرگ در این حوزه از جمله سیاست های برگزاری این همایش است./عط


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.