همایش ملی اندیشه راهبردی زن و خانواده برگزار می گردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

همایش ملی اندیشه زن و خانواده iبه همت مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها برگزار می گردد.

به گزارش تفسیری خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران iبه نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در جهتی تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درباره گفتمان سازی در این حوزه زنان و خانواده بارویکرد دینی، مرکز امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری iبه همراه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگا ها و مشارکت مرکز مطالعات و تحقیقات زنان دانشگاه تهران همایش ملی اندیشه راهبردی زن و خانواده را برگزار می نماید.

این همایش ۹ iبهمن ماه سال جاری در سطح ملی و در آذرماه و دی ماه امسال در استان های آذربایجان شرقی، یزد، خوزستان و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

محورهای این همایش: الگوی زندگی ایرانی اسلامی (در مقیاس فردی، خانوادگی، اجتماعی و حکومتی) عدالت جنسیتی در دو بخش مطالعات نظری و مطالعات کاربردی) خواهد بود و محورهای مقالات در استان ها با توجه iبه اقتضائات استانی خواهد بود.

مجری همایش های استانی این همایش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها است.

مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ماه ۹۱ است وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند iبه نشانی الکترونیکی http//cws.ut.ac.ir و www.women.gov.ir مراجعه نمایند و یا با شماره تلفن های ۶۶۹۷۰۳۰۸و ۶۶۹۷۰۴۱۸ تماس بگیرند./ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.