همایش های مورد تایید ستاد نانو برای اعطای حمایت‌های تشویقی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد ویژه توسعه فناوری ‌نانو از سال ۱۳۸۳ در راستای ارتقای سطح علمی کشور در زمینه فناوری‌ نانو و تقویت انگیزه فعالیت در این عرصه، از پایان نامه های دانشجویی مرتبط با فناوری نانو حمایت می کند.

‏این حمایت ها شامل حمایت از پایان نامه ‌های دکتری و کارشناسی ارشد در تمامی رشته‌ها و ‏موضوعات مرتبط با فناوری ‌نانو است که در دو مرحله پرداخت می شود‎.

بر اساس این آیین نامه، ‏مرحله دوم حمایت تشویقی پایان نامه های مرتبط با فناوری نانو که در زمینه حضور در یکی از همایشهای مورد تأیید ستاد است، اعطا می شود. ‏

در این راستا سه مورد از همایش های سال جاری انجمن شیمی و انجمن مهندسین متالورژی ایران از سوی ستاد نانو به ‏عنوان همایش های مورد تایید معرفی شده‌اند.

همایشهای انجمن شیمی در شهریورماه برگزار می شود. بر اساس اعلام انجمن شیمی چهاردهمین همایش شیمی معدنی در روزهای ۷ و ۸ شهریور ماه و پانزدهمین همایش شیمی فیزیک ایران در روزهای ۱۳ تا ۱۶ شهریور ماه سال جاری برگزار می شوند.

همچنین همایش انجمن مهندسین متالورژی ایران در آبان ماه سال ۹۱ برگزار خواهد شد. بر اساس اعلام این انجمن اولین کنگره بین المللی و ششمین همایش مشترک انجمن مهندسین متالورژی ایران و انجمن علمی ریخته‌گری ایران در روزهای ۱۶ تا ۱۸ آبان ماه برگزار می شود.

آندسته از افرادی که پروپوزال پایان نامه آنها مورد تایید ستاد نانو قرار گرفته باشد ولی موفق به شرکت در همایش دانشجویی  ‏فناوری نانو نشده اند، می توانند با ارایه مقاله در یکی از همایش های اعلام شده، نسبت به دریافت مرحله دوم حمایت های ‏تشویقی پایان نامه خود اقدام کنند.

برخورداری از تایید مرحله اول پایان‌نامه (پروپوزال) توسط ستاد نانون، ارائه مقاله مرتبط با پایان‌نامه تایید شده فرد به همایش، حضور فعال در تمامی روزهای برگزاری همایش و شرکت در یکی از کارگاه‌های مشخص شده از جمله شرایط اعطای حمایتهای ستاد به دانشجویان است.


MehrNews Rss Feed

تا این لحظه ۱۱نظر ثبت شده
  1. فیروزه:

    سلام
    لطفا لیست همایش های تحت حمایت را به من نیز ایمیل کنید.

  2. فیروزه:

    سلام من حدود دو ماهی می شود در مرحله ای اول حمایت تشویقی شرکت نموده ام ولی هیچ پاسخی نیومده که پذیرفته شده ام یا نه

  3. اکرم رحیمی:

    لیست همایش های مورد تایید ستاد نانو رو لطفا برام میل کنید.همایشهای جدیدش میخوام

  4. بیگدلی:

    لطفا لیست همایش های مورد تایید نانو برای رشته شیمی آلی را که در ماه های آینده برگزار خواهند شد برای من ارسال فرمایید

  5. سلام:

    با سلام، بنده برای دریافت حمایت مرحله دوم نمی توانم در هیچ کدام از همایش های مورد تآیید ستاد شرکت نمایم چون مربوط به کار من نمی باشد، لطفا مرا راهنمایی نمایید. آیا همایش نانو همدان که در آذر ماه میباشد مورد تآیید ستاد نانو میباشد؟

  6. یاسمن:

    با سلام و احترام لطفا لیست همایش های تحت حمایت را به من ایمیل کنید. با تشکر

  7. حسین:

    سلام، لطفا لیست همایش های تحت حمایت را به من نیز ایمیل کنید

  8. مهسا:

    با سلام
    من عضو ستاد نانو هستم. لطفا لیست همایش های تحت حمایت را به من نیز ایمیل کنید

  9. لیدا:

    سلام. چرا صفحه ی کاربری من با رمزعبور جدید باز نمیشه؟؟؟تازگیا ستاد ی ایمیلی به من زده که نوع حمایت تشویقی من تغییر کرده. هر کاری میکنم صفحه باز نمیشه!!!!!!!!!!!!

  10. فاطمه سليماني:

    سلام امکانش هست تاریخ همایش ها رو به نیز میل کنید…

  11. مهری سهرابی:

    با سلام
    من عضو ستا نانو هستم. لطفا لیست همایش های تحت حمایت را به من نیز ایمیل کنید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.