همایش پیاده‌روی بانوان به مناسبت هفته المپیک با حمایت ایرانسل برگزار شد

همایش پیاده‌روی بانوان به مناسبت هفته المپیک با حمایت ایرانسل برگزار شد

همایش پیاده روی ویژه بانوان به مناسبت هفته المپیک با حضور پرشور علاقمندان به ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، این همایش با حمایت شرکت ارتباطی ایرانسل به عنوان حامی کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۲ به مناسبت هفته ملی المپیک و با مساعدت کمیته ملی المپیک ایران و با تلاش فدراسیون ورزش‌های همگانی و سازمان تربیت بدنی نیروهای مسلح ارتش جمهوری اسلامی ایران با شعار “حرکت؛ یادگیری؛ خلاقیت” از ساعت ۱۰ تا  ۱۲  ظهر روز چهارشنبه در محله قصرفیروزه تهران برگزار شد.

این همایش رقابتی نبود و در پایان پیاده‌روی که از میدان مهدیه تا زمین چمن محله قصر فیروزه ادامه داشت، جوایزی به قید قرعه به شرکت‌کنندگان اهدا شد. این هدایا شامل ده دستگاه مودم وایمکس ایرانسل؛ ۳۰ خط اعتباری ایرانسل با ۲۰۱۲ دقیقه مکالمه رایگان و ده دستگاه قهوه‌ساز هدیه شده از شرکت ایرانسل بود که در فضایی آکنده از شادی و نشاط به برندگان قرعه کشی اهدا شد. ‌

مسوولان برگزاری همایش هدف از برگزاری این همایش را ایجاد شور و نشاط در بانوان و فرهنگ‌سازی در خصوص ورزش‌های همگانی عنوان کردند.

محمدرضا دوست‌محمدی، نایب رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی ضمن تاکید بر حضور ایرانسل به عنوان حامی حرکت‌های فرهنگی و رویدادهای ورزشی و حامی مالی این همایش، با بیان اینکه برگزارکنندگان همایش قصد ایجاد رقابت میان شرکت‌کنندگان را ندارند، گفت:” هدف اصلی ما ایجاد نشاط و سلامتی در بانوان هم‌زمان با هفته ملی المپیک است. کمیته ملی المپیک هم‌گام با کمیته‌های سایر کشورها با برگزاری دو نمادین اقدام به بزرگداشت روز جهانی المپیک می‌کند. در همین راستا کمیته ملی المپیک با برگزاری چنین رویدادهایی می‌کوشد هم‌گام با کمیته‌های بین‌المللی حرکت کند. “

دوست‌محمدی علت انتخاب منطقه قصرفیروزه دو برای برگزاری این همایش را دسترسی آسان آن به سایر نقاط تهران، حجم پایین ترافیک و سابقه این محله در برگزاری ورزش‌های مشابه را با حمایت و حضور ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.