همایون شجریان: آرایش غلیظ را دوست داشتم و از نتیجه کارم راضی‌ام

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

فیلم آرایش غلیظ تازهترین ساخته حمید نعمت‌اله با حضور همایودن شجریان و سهراب پورناظری در کاخ جشنواره برای اهالی رسانه به نمایش درآمد.

همایون شجریان در پایان نمایش آرایش غلیظ در گفت و گو با هنرآنلاین با بیان اینکه از نتیجه کار و همکاری با حمید نعمت‌اله راضی است، دربارهٔ فیلم گفت: این فیلم دومین فیلمی بود که در جشنواره امسال دیدم و از نتیجه کار راضی هستم.

شجریان در ادامه افزود: در جشنواره امسال علاوه بر این فیلم که خودم درآن همکاری داشتم توانستم فیلم قصه ها ساخته رخشان بین‌اعتماد را نیز ببینم و از تماشای آن فیلم هم بسیار لذت بردم و کار را دوست داشتم.

این خواننده مطرح موسیقی سنتی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد که باز هم در حوزه موسیقی فیلم فعالیت کند، گفت: از نتیجه این کار راضی‌ام و به همین خاطر ممکن است که در آینده هم اگر چنین فرصتی پیش بیاید باز هم در در حوزه موسیقی فیلم کار کنم. اگر خدا بخواهد و شرایط هم مهیا باشد حتما کار می‌کنم.

آرایش غلیظ ساخته حمید نعمت الله با آهنگسازی سهراب پورناظری و خوانندگی همایون شجریان، بعد از فیلم‌های بوتیک و بی‌پولی، سومین فیلم سینمایی این کارگردان است که در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر یه نمایش درآمد.

حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، هومن برق نورد و… از جمله بازیگران فیلم آرایش غلیظ می باشند.

– نمایش آرایش غلیظ با استقبال بسیار خوب مخاطبان در کاخ جشنواره روبرو شد.

– ابراهیم حاتمی کیا، علی مصفا، لیلا حاتمی، مانی حقیقی، مسعود رایگان، پژمان جمشیدی، علی قربانزاده، دانیال حکیمی، جهانبخش سلطانی، بهروز افخمی، حسین فرخی، ابوالفضل جلیلی از جمله چهره هایی بودند که برای تماشای آرایش غلیظ به کاخ جشنواره آمده بودند.

انتهای پیام/ ۳۲/
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.