هما روستا در بیمارستان لاله بستری شد

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

هما روستا، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون در بیمارستان لاله تهران بستری شد.

به گزارش خبرنگار ممتاز نیوز؛ هما روستا، بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که به سبب بیماری و بستری شدن در بیمارستان لاله تهران نتوانست در مراسم نکوداشت خود حاضر شود، در پیامی از انجمن منتقدان و نویسندگان انجمن خانه تئاتر، بخاطر برگزاری این جشن سالانه تشکر کرد.

هما روستا در پیام خود به جشن منتقدان تئاتر و نویسندگان خانه تئاتر که توسط فریبرز دانایی، بعنوان نماینده این بازیگر پیشکسوت، قرائت شد با بیان اینکه؛ خود را لایق این تجلیل نمی‌داند ولی به سبب اصرار دوستان آن را می‌پذیرد، خطاب به منتقدان آورده: “نکته‌ای هست که همیشه دلم می‌خواسته آن را به منتقدان تئاتر بگویم. اول؛ خشته نباشید. سپس اینکه بدون نقا کارشناسانه و تاثیرگذار تئاتر خوب تولید نمی‌شود بنابر این یک منتقد به مانند یک هنرمند، باید مدام روی خود کار کند و با مطالعه بسیار و آشنایی با سبک‌ها و اتفاقهای تئاتری و هنری جهان صاحب‌نظر شوند. این صاحب‌نظر بودن سبب پذیرش نقد یک منتقد از سوی هنرمندان می‌شود و جامعه هنری نیز با شناسایی ضعف‌های خود از سوی نقد تاثیر گذار به سوی رشد گام برمی‌دارد.

نکته مهم دیگر اینکه منتقد نباید با سلایق مختلف موجود در زمانه خود دیدگاه‌ و نظرات خود را مدام تغییر دهد و یا سلیقه‌ای برخورد کند. امیدوارم این نصیحت کوچک من شما را آزرده خاطر نکرده باشد و همه با کمک به هم خود و تئاترمان را رشد دهیم.”

گفتنی است، دوازدهمین جشن سالانه انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر در تالار ایوان شمس برگزار شد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.