همبستگی علمای بحرین با شیخ سلمان/ پایان اعتصاب غذای السماهیجی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه الوفاق، هیئتی از شورای اسلامی علمای بحرین در دیدار با شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت الوفاق اسلامی از حمله نیروهای امنیتی به وی و دیگر رهبران مخالفان بحرینی ابراز انزجار کردند.

اعضای این هیئت به  ریاست “مجید المشعل”  بر همبستگی کامل خود با دبیر کل جمعیت الوفاق اسلامی بحرین تاکید کردند.

شایان ذکر است نیروهای امنیتی رژیم بحرین جمعه گذشته به شیخ علی سلمان و برخی دیگر از رهبران مخالفان بحرینی حمله کرده بودند که در اثر این حمله دبیر کل جمعیت الوفاق بحرین از ناحیه کتف زخمی شده بود.

 خبر دیگر اینکه “سعید السماهیجی” پزشک بحرینی که از پنجشنبه گذشته در اعتراض به صدور احکام ظالمانه علیه کادر درمانی این کشور دست به اعتصاب غذا زده بود پس از گذشت ۷۵ ساعت به اعتصاب غدای خود پایان داد.

وی پس از شکستن اعتصاب خود در مقر جمعیت الوفاق(محلی که در آنجا دست به اعتصاب غذا زده بود) گفت: نقش پزشکان بحرینی بر کسی پوشیده نیست.

السماهیجی افزود: اتهاماتی که به پزشکان بحرینی زده می شود باطل و هدف آن انتقام گیری است به ویژه اینکه با وجود نبود اتهامی علیه پزشکان و آزادی آنها اجازه فعالیت به آنها داده نمی شود.

وی خاطرنشان کرد:  صدور احکام ظالمانه علیه کادر درمانی عمق کینه رژیم و انتقام آن از  پزشکانی که فقط به وظیفه انسانی خود عمل کرده اند را می رساند.

این پزشک بحرینی خاطرنشان کرد: احکام ظالمانه علیه پزشکان و کادر درمانی بحرین باید لغو شود و همه افرادی که از کار بیکار شده اند به سر کار خود بازگردانده شوند و به آنها غرامت پرداخته شود.

وی همچنین بیان کرد: کسانی که کادر درمانی را شکنجه کرده اند باید تحویل دستگاه عدالت شوند زیرا آنها تخلفات وجنایات زیادی مرتکب شده اند.

السماهیجی با اشاره به کذب بودن همه اتهامات علیه کادر درمانی افزود: رژیم باید از کادر درمانی به خاطر اتهامات بی اساسی که به آنها زده است عذرخواهی کند زیرا کادر پزشکی بحرین مظلوم است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.