همتی: بانک ملی با تلاش کارکنان و حمایت مردم از سال های سخت عبور کرده و آینده بهتر در انتظار است

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

بانک ملی سال های بد مبارزه بافساد مالی و پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی را گذرانده و از سال های سخت نوسان نرخ ها و مشکلات اقتصادی و تحریم و…. نیز در حال گذر است و سال های آینده بهتر در انتظار بانک ملی است

خبراقتصادی: دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران در روزهای پایانی سال با اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه بانکی در سالن همایش حافظ بانک ملی ایران دیدار کرد.

دکتر همتی با تاکید بر اهمیت اقتصاد مقاومتی و مهمترین خط مشی های تبیین شده توسط رهبر معظم انقلاب برای سال ۹۳ بیان داشت: بدون شک تمام ارکان جامعه باید در زمینه اجرای عملی این خط مشی ها گام بردارند و بانک ملی ایران نیز به عنوان عضوی از شبکه بانکی کشور تمام تلاش و توان خود را برای رسیدن به اهداف تعیین شده به کار خواهد بست.

وی افزود: بانک ملی سال های بد مبارزه بافساد مالی و پرونده ۳ هزار میلیارد تومانی را گذرانده و از سال های سخت نوسان نرخ ها و مشکلات اقتصادی  و تحریم و…. نیز در حال گذر است

مدیرعامل بانک ملی ایران سال پیش رو را برای سیستم بانکی سالی پرکار خواند و افزود: شبکه بانکی کشور به عنوان بازوی اقتصادی دولت سهم بسزایی در کاهش تورم و افزایش تولید دارد.

وی در ادامه به تشریح روند حرکت بانک ملی ایران در سال آتی پرداخت و دوران فعلی را برای بانک ملی ایران دوران اثر گذار اعلام کرد و اظهار داشت: تمامی ارکان بانک در خدمت مردم و نظام می باشند تا بتوانند بذر امید را در دل تک تک هموطنان میهن اسلامی بارور سازند.

گفتنی است دکتر همتی در ابتدای سخنان خود توفیقات حاصل شده در حوزه بانکی را مرهون تلاش های جمعی اصحاب رسانه و خبرنگاران حوزه بانک دانست و از آنها به سبب این همیاری و همدلی قدردانی کرد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.