همدستی غرب و القاعده در آشوب های سوریه

غرب و شبکه تروریستی القاعده برای ایجاد و تقویت اغتشاشات در سوریه با یکدیگر همدست شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه ؛ حضور شبکه وهابی القاعده در سوریه و ارتکاب بدترین جنایت ها علیه سوری ها با سکوت کشورهای غربی مواجه شده است.

 نکته قابل توجه این است که غربی ها هرگاه تصمیم گرفتند سکوت خود را درباره این واقعیت بشکنند، این کار را با هدف ایجاد بحث و جدل و چند دستگی سیاسی انجام دادند بدون آن که اقدامات این شبکه تروریستی را در سوریه محکوم کنند.

به عنوان مثال روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت سازمان القاعده با استفاده از ابزار عاملان انتحاری در تغییر ماهیت مناقشه در سوریه نقش داشته است. این روزنامه به افزایش حضور اعضای این سازمان در سوریه اشاره کرد.

 نیویورک تایمز در ادامه خط مشی نفاق و دو رویی که در خدمت سیاست های غرب است، از این که سیاستمداران و افراد مسلح مخالف نظام سوریه هرگونه نقش تندروهای وهابی را در سوریه تکذیب می کنند انتقاد کرد و نوشت القاعده با همان سلاحی که در عراق به کار گرفت توانسته است ماهیت کشمکش در سوریه را تغییر دهد.

 این روزنامه هیچ اشاره ای به کشور یا کشورهایی که از سازمان وهابی القاعده حمایت مالی و تسلیحاتی و آموزشی می کنند اشاره نکرد. همچنین به این نکته اشاره نکرد که این سازمان وهابی که خون سوری ها را مباح می داند تا به امروز حتی یک گلوله به سوی اسرائیل شلیک نکرده است زیرا به انفجار محله ها در سوریه و عراق سرگرم است.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.