همدستی سه برادر برای قتل شوهر خواهر

به گزارش ممتازنیوز، مردی که متهم است شوهرخواهر خود را زیر شکنجه و مشت و لگد به قتل رسانده است به‌زودی پای چوبه ‌دار می‌رود.
ماموران پلیس آگاهی شهرستان داراب استان فارس روز ۱۲ فروردین سال ۸۷ از طریق مسوولان بیمارستانی در جریان مرگ مشکوک مردی به‌نام «آرش» قرار گرفتند و وقتی به آنجا رفتند پیکر جوان ۳۱ ساله‌ای را مشاهده کردند که آثار متعدد جراحت و کبودی روی صورت، شکم و کمرش مشهود بود. برادر آرش که در بیمارستان حضور داشت به کارآگاهان گفت: «نمی‌دانم چه کسانی برادرم را کشتند. من او را جلوی در خانه‌مان پیدا کردم.
او به شدت بدحال بود و به سختی نفس می‌کشید. برای همین به سرعت وی را به بیمارستان رساندم اما تلاش پزشکان هیچ فایده‌ای نداشت و او فوت شد.» کارآگاهان که احتمال می‌دادند این قتل با انگیزه کینه‌جویی به وقوع پیوسته باشد، به تحقیق درباره زندگی خصوصی آرش پرداختند و پی بردند او با همسر خود به شدت دچار اختلاف بود.
پیگیری همین سرنخ پلیس را به برادران همسر مقتول ظنین کرد و سبب شد هر سه نفر بازداشت شوند. سه متهم در بازجویی‌های مقدماتی ابراز بی‌اطلاعی کردند اما وقتی تحقیق از آنها ادامه یافت، شکنجه شوهرخواهرشان را گردن گرفتند و گفتند به هیچ عنوان قصد نداشتند او را بکشند و فقط می‌خواستند وی را تنبیه کنند تا رفتارهایش را اصلاح کند.
در نهایت با تکمیل تحقیقات مقدماتی، پرونده در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت و در جلسه رسیدگی به این جنایت نماینده دادستان یکی از سه برادر را به‌نام علی به‌عنوان متهم ردیف اول معرفی کرد و دو مرد دیگر را همدستان او خواند. اولیای‌دم مقتول نیز خواستار قصاص قاتل شدند، سپس علی به دفاع از خودش پرداخت. او گفت: «آرش به موادمخدر اعتیاد داشت و خواهرم را خیلی اذیت می‌کرد.
او سرکار هم نمی‌رفت و منبع درآمدی نداشت. او و خواهرم همیشه با هم دعوا داشتند و صحبت و نصیحت هم بی‌فایده بود. روز حادثه ما به خانه خواهرم رفتیم، آرش را سوار موتور کردیم و به خارج از شهر بردیم و او را به باد کتک گرفتیم تا بلکه ادب شود بعد هم او را جلوی در خانه برادرش رها کردیم.» دو متهم دیگر نیز ماجرا را توضیح دادند و هیات قضات بعد از شور علی را به قصاص و هر یک از دو برادر او را به اتهام آدم‌ربایی به ۱۵سال زندان محکوم کردند که این حکم بعد از بررسی توسط قضات دیوان‌عالی کشور به تایید رسید.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.