همدلی و همفکری مسئولان راه عبور از جنگ نرم و اقتصادی دشمنان

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

براتلو در جمع مسئولان بازرسی و ارزیابی دستگاه‌های اجرایی کشور عنوان نمود

معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران گفت: مدیریت درست و صحیح بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌های دشمنان را خنثی می‌سازد لذا ما iبه همهی دشمنان اثبات می‌کنیم که اهل مقاومت بوده و سختی‌ها را تا آخرین نفس iبه جان می‌خریم.

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران صبح امروز (سه شنبه) صفرعلی براتلو معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران در جمع مسئولان بازرسی و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور در موزه فرش ایران iبه نقش مدیریت صحیح در کاهش مشکلات در کشور پرداخت.

وی در ابتدا با تبریک اعیاد قربان و غدیر و فرا رسیدن ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: ۱۳ آبان روز با عظمت و بزرگی برای ایران اسلامی بوده و تقارن این روز با عید سعید غدیر خم بر بزرگی آن افزوده است.

براتلو با اشاره iبه تبلیغات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران تصریح نمود: دشمنان نظام درصدد می باشند تا تعادل ما را بر هم زنند لذا همهی مسئولین و ملت بزرگوار ایران باید بدانند ما در حال حاضر با جنگ نرم و اقتصادی با دشمن مواجهیم و با همدلی و همفکری می‌توانیم iبه راحتی از این مرحله عبور کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری تهران با انتقاد از برخی سوء مدیریت‌ها در کشور خاطر نشان نمود: مدیریت درست و صحیح  بسیاری از مشکلات ناشی از تحریم‌های توخالی دشمنان را خنثی می‌سازد لذا ما iبه همهی دشمنان اثبات خواهیم نمود که اهل مقاومت بوده و سختی‌ها را تا آخرین نفس iبه جان می‌خریم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.