همراهی احمدی‌نژاد با مشایی تلخ‌ترین واقعه ثبت‌نام/ حضور آیت‌الله هاشمی مکمل تحقق حماسه سیاسی است

۲۳اردیبهشت،

سخنگوی حزب آبادگران جوان دربارهٔ همراهی احمدی‌نژاد با مشایی در وزارت کشور برای ثبت نام گفت: اقدام رئیس جمهور در همراهی وی تلخ ترین واقعه روزهای ثبت نام بود.

“بیت‌الله بدرلو” سخنگوی حزب آبادگران جوان در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: ثبت نام از کاندیداها از سلایق مختلف زمینه را برای تحقق حماسه سیاسی به معنای واقعی فراهم کرده است.

وی دربارهٔ همراهی احمدی‌نژاد با مشائی در وزارت کشور برای ثبت نام گفت: اقدام رئیس جمهور در همراهی وی تلخ ترین واقعه روزهای ثبت نام بود.

سخنگوی حزب آبادگران جوان، افزود: علی‌رغم حمایت‌های همه جانبه‌ای که نظام جمهوری اسلامی ایران از احمدی نژاد در راستای کمک به وی در جهت خدمت‌رسانی به مردم کرده است، متاسفانه وی ضمن قدرنشناسی، از هیچ اقدامی نیز جهت برهم زدن ثبات و آرامش نسبی در کشور فروگذار نکرده است.

بدرلو افزود: همراهی احمدی‌نژاد با مشائی نشان‌دهنده اعتقاد رئیس جمهور مبنی بر عدم صلاحیت و توانایی این کاندیدا است.

وی تصریح کرد: احمدی نژاد با این کار به دنبال کسب صلاحیت و محبوبیت برای مشائی است که باید بداند که حتی با نذر و نیاز نیز این کار ناشدنی است.

سخنگوی حزب آبادگران جوان تصریح کرد: در شرایط حاضر که با تدبیر مقام معظم رهبری امکان حضور همه سلایق در عرصه انتخابات فراهم شده است، ضرورت دارد که کلیه نهادها و سازمان ها از اقدامی که شبهه طرفداری و یا تخریب کاندیدایی را داشته باشد، پرهیز کنند.

بدرلو افزود: برون‌داد حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی خواهد بود که با تحقق حماسه سیاسی به معنای واقعی، حماسه اقتصادی نیز میسر خواهد شد.

وی اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های کاندیدای اصلح این است که توانایی خلق حماسه و شکوفایی اقتصادی بعد از پیروزی در انتخابات را داشته باشد.

سخنگوی حزب آبادگران جوان، در پایان با اشاره به حضور آیت‌الله هاشمی در عرصه انتخابات، خاطرنشان کرد: ما حضور وی را مکمل تحقق حماسه سیاسی می‌دانیم و از آن استقبال می‌کنیم.

انتهاب پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.