همراه‌اول “محبوب‌ترین شرکت ایران” می‌شود

افزایش هزار و صد میلیارد تومانی درآمد همراه اول در سال ۹۰، انتخاب چشم انداز ۵ ساله همراه اول با عنوان “محبوب ترین شرکت ایرانی” و در اختیار گرفتن ۶۸ درصد از سهم مشترکان تلفن همراه در کشور و کاهش نرخ خدمات رومینگ مهمترین محورهای بیست و ششمین نشست رسانه‌ای وحید صدوقی مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) بود.
آی‌تی آنالیز – وحید صدوقی مطابق نشست‌های خبری ارتباطات سیار در ابتدا به تشریح عملکرد شرکت در ماه‌های گذشته پرداخت گفت: همراه اول در کشور مقام نخست، در خاورمیانه نیز مقام نخست و در دنیا نیز جایگاه چهاردهم را از نظر تعداد مشترکان دارد.
به گفته وی همراه اول هم‌اکنون دارای ۱۶ میلیون مشترک دایمی و ۳۴ میلیون مشترک اعتباری بوده و جمعاً دارای ۴۰ میلیون مشترک است.
از جمله مهمترین اقدامات همراه اول در آینده نزدیک به کاهش نرخ خدمات رومینگ مربوط می‌شد، صدوقی در این خصوص گفت: بر خلاف تصور فعال کردن سیم کارت همراه اول در خارج از کشور هزینه ای ندارد، همچنین در رومینگ بین المللی به سمتی پیش میرویم که تماس با سیم کارت همراه اول از کشور مقصد به ایران، ارزان تر از تماس سیم‌کارت خود اپراتور مقصد و محلی با ایران باشد.
به گفته مدیرعامل همراه اول، به دلیل پوشش سراسری همراه اول، احراز مشخصات سجلی شرکت‌کنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور با همکاری همراه اول برگزار شد.
صدوقی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش قابل ملاحظه استقبال مردم از خدمات غیر حضوری اشاره کرد و گفت : از سال ۸۸ و با فرهنگ سازی به عمل آمده بیش از ۸۵ درصد پرداخت قبوض همراه اولی ها به صورت غیر حضوری پرداخت میشود.
مدیر عامل ارتباطات سیار کشور همچنین از رشد هزار و صد میلیارد تومانی درآمد همراه اول در سال ۹۰ به نسبت سال ۸۹ خبر داد و گفت: درآمد اپراتور اول در سال ۹۰ به ۵ هزار و ۴۷۲ میلیارد تومان رسید که رشدی بالغ بر هزار میلیارد تومان به نسبت سال قبل داشت.
صدوقی برنده اصلی خصوصی سازی را دولت دانست و افزود: سهم دولت از درآمد همراه اول در سال ۸۴ معادل ۳۰۰ میلیاد تومان بود که این رقم در سال ۹۰ به دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان افزایش یافت.
در بخش دیگری از این نشست خبری صدوقی به تشریح چشم انداز ۵ سال آینده همراه اول پرداخت و گفت: ما با مشاوران داخلی و خارجی زیادی برای تببین چشم انداز شرکت و این که به کجا می‌خواهیم برسیم، نشست داشتیم که در نهایت به شعار “محبوب‌ترین شرکت ایرانی” رسیدیم و تمام تلاش خود را نه به عنوان بزرگترین یا برترین بلکه به عنوان محبوب ترین شرکت ایرانی به کار خواهیم بست.
به گفته صدوقی بر اساس تحقیق و نظر سنجی های به عمل آمده ۶۸ درصد کاربران تلفن همراه (سیم‌کارت‌های فعال) در ایران متعلق به همراه اول است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.