همراه اول: با خرید گوشی های داخلی از تولید ملی حمایت می کنیم

۱۷ام بهمن ،

 

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفت: همراه اول با خرید گوشی های موبایل داخلی و عرضه آنها در قالب خرده فروشی و عمده فروشی از تولید ملی حمایت می کند.
 
ˈ وحید صدوقی ˈ روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا ، از آمادگی همراه اول برای خرید محصولات شرکت های تولید کننده داخلی مانند گوشی موبایل و نت بوک خبر داد و افزود: شرکت ارتباطات سیار ایران ،خرید و عرضه این محصولات را در فروشگاههای زنجیره ای همراه اول ، رسالت خود در جهت حمایت از تولید ملی می داند.
 
وی افزود: بر اساس یک برنامه پنجساله همراه اول ۷۳۰ فروشگاه زنجیره ای برای فروش سیم کارت، کارت شارژ ، و کلیه خدمات مربوط به تلفن همراه در سراسر کشور راه اندازی خواهد کرد .
 
صدوقی گفت: در حال حاضر سه فروشگاه در مشهد ، تهران و اصفهان آغاز به کار کرده و قرار است برای ارایه خدمات در ایام نوروز فروشگاههای سیار در فرودگاهها و نقاط پر ترافیک راه اندازی شود.
 
مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار ایران در مورد تحریم های اقتصادی بر ضد ایران گفت: تحریم ها محدودیتی هایی ایجاد کرده ولی برای توسعه شبکه مشکلی نداریم و از منابع معتبر خریدهای مورد نیاز خود را انجام می دهیم .
 
صدوقی با اشاره به اینکه ۱۰ درصد هزینه های همراه اول ارزی است ، افزود: باوجود افزایش نرخ ارز ، سود شرکت در سال جاری رشد داشته که این موضوع از محل مدیریت هزینه ها امکان پذیر شده است .
 
وی افزایش درآمد شرکت ارتباطات سیار در سال جاری را نتیجه افزایش تعداد مشترکین و ارایه خدمات ارزش افزوده عنوان کرد و گفت: برای کاهش درآمدهای خود نیازی به افزایش تعرفه خدمات نداشتیم .

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.