همراه اول: در تلکام امسال تمرکزمان برروی مشتریان سازمانی است/گوشی P6 هواوی را عرضه میکنیم

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

معاون بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان همراه اول گفت: تمرکز همراه اول در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابراتی و اطلاع‌رسانی (تلکام۲۰۲۲) بر مشتریان شرکتی و سازمانی است.
 
 
به گزارش تسنیم، محمد مهدی عطوفی با اشاره به اینکه شعار همراه اول در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام " یک همراه معتبر، یک همراه مطمئن و یک همراه معتمد" است، اظهار کرد: مردم به همراه اول اعتماد خاصی دارند و شعار امسال این اپراتور نیز برای تقویت این اعتماد است.
وی با اشاره به اینکه همراه اول امسال نیز مانند سال‌های قبل در سالن ۷ نمایشگاه بین‌‌المللی تهران، پذیرای بازدیدکنندگان است، گفت: در مرکز این سالن فروشگاه همراه اول، در ضلع شمال شرقی آن سرویس‌های ارزش افزوده و در ضلع جنوب شرقی سالن سرویس‌‌های مشتریان شرکتی مستقر می‌شود. فضای باز نمایشگاه نیز به سازمان‌های وابسته به شبکه فروش و بخش اهدا جوایز اختصاص یافته است.
 
سرویس مشتریان شرکتی
او دربارهٔ سرویس مشتریان شرکتی عنوان کرد: تمرکز همراه اول در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۲ بر مشتریان شرکتی است و با سرویس‌های متنوع برای شرکت‌ها و سازمان‌ها در این نمایشگاه حضور خواهیم یافت و بیش از ده سرویس برای شرکت‌هایی که علاقمند می باشند خدمات ارتباطی خود را از همراه اول دریافت کنند، ارایه خواهد شد.
 
عرضه گوشی P6 هواوی با شرایط ویژه در نمایشگاه تلکام
معاون بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان همراه اول از عرضه گوشی P6 هواوی در این نمایشگاه خبر داد و ابراز کرد: گوشی P6 شرکت "هواوی"(Huawei) از تولید نازک‌ترین گوشی تلفن همراه هوشمند جهان است که در این نمایشگاه برای مشترکین همراه اول با شرایط ویژه عرضه خواهد شد. 
 
جویندگان کار می‌توانند به شبکه توزیع الکترونیکی همراه اول ملحق شوند
عطوفی با اشاره به افزایش ضریب نفوذ اینترنت و موبایل در کشور ، اظهار داشت: یکی از اهداف همراه اول، آسان‌سازی فروش کارت شارژ و توسعه فروش الکترونیکی با کمک بخش خصوصی است.
وی افزود: در لایه کارت شارژ فیزیکی، ۱۷ شرکت داریم و همکار نمی‌‌پذیریم اما دربخش الکترونیکی، هر کسی می‌تواند به شبکه توزیع همراه اول ملحق شود.
 
عرضه ۱۲ هزار آوای انتظار تازه
او دربارهٔ دیگر خدمات این شرکت در تلکام نیز خاطر نشان کرد: در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام، همراه اول ۱۴۵ سرویس خبر و اطلاع‌رسانی، ۶۵ سرویس در گروه بازار و تجارت، ۱۲۷ سرویس در گروه فرهنگ، ۱۱۵ سرویس در گروه دین و مذهب، ۸۹۰ سرویس در گروه دانش و فناوری، ۱۲۷ سرویس در گروه بهداشت و سلامت و ۱۲ هزار آوای انتظار تازه ارایه می‌کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.