همراه اول: شرکت برتر بخش ارتباطات ITIEC۲۰۲۴ شدیم

۲۲خردادماه،

همراه اول طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات، از همراه اول به عنوان شرکت برتر بخش ارتباطات کشور تقدیر شد.
 
براساس اعلام وبسایت رسمی همراه اول:  عصر روز سه شنبه ۲۱ خردادماه اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات(ITIEC۲۰۲۴) با معرفی شرکت های برتر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور به کار خود پایان داد. در این همایش سه روزه که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مرکز همایشهای بین المللی صداوسیما برگزار شد؛ مدیران، اندیشمندان و صاحبنظران ایرانی و خارجی حوزه ICT، به ایراد سخنرانی، ارائه مقالات علمی و برپایی کارگاه های آموزشی پرداختند.
 
در این گزارش آمده: در همایش بین المللی ITIEC۲۰۲۴، دکتر مهدی غضنفری وزیر صنعت، معدن و تجارت طی سخنانی بر اهمیت تجارت و صادرات IT در صنعت کشور تاکید کرد. در این مراسم شرکت های برگزیده و برتر کشور در حوزه های تجارت الکترونیک، ارتباطات، IT و نرم افزار معرفی شدند و با لوح و تندیس ویژه مورد تقدیر قرار گرفتند. 
 
همراه اول اعلام کرده: در بخشی از تقدیرنامه همراه اول خطاب به مهندس صدوقی مدیرعامل اپراتور اول آمده است: "از همکاری مثبت حضرتعالی به عنوان مدیرعامل برترین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور و برگزیده در بخش ارتباطات اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات در راستای اهداف همایش برخود می بالیم".

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.