همزمانی دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هم‌افزایی را شدت می‌بخشد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: برگزاری همزمان دو انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر نه تنها باعث کمرنگ شدن انتخابات شورای شهر نمی‌شود بلکه درصد مشارکت مردمی را در جهت هم افزایی هر دو انتخابات شدت می‌بخشد.

محمدجواد آرین‌منش در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، با اشاره به اظهارات چمران مبنی بر کمرنگ شدن انتخابات شوراها بعلت همزمانی برگزاری این انتخابات با انتخابات ریاست جمهوری گفت: همزمانی برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از موضوعات با سابقه در محافل سیاسی و مجلس شورای اسلامی بوده  و این امر بعد از بررسی‌ها و استدلال‌های گوناگون به این نتیجه رسید که برگزاری این دو انتخابات بصورت همزمان از فواید زیادی برخوردار خواهد بود.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود: یکی از دلایل مهم برگزاری همزمان این دو انتخابات می‌تواند کاهش هزینه برگزاری انتخابات باشد و از سوی دیگر افزایش مشارکت مردمی را نیز به دنبال دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: در انتخابات شوراها بدلیل گستردگی حضور افراد در این انتخابات با حضور پرشوری روبرو خواهیم بود که این امر قطعا در افزایش درصد مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری نیز بی تأثیر نخواهد بود.

آرین‌منش تأکید کرد: نقش برجسته ملت در این دو انتخابات پیش رو، قابل پیش بینی بوده و مردم ایران هیچگاه در مسائل مهمی نظیر انتخابات ریاست جمهوری و شوراها بی تفاوت نخواهند بود.

عضو شورای مرکزی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری همزمان این دو انتخابات نه تنها باعث کمرنگ شدن انتخابات شورای شهر نمی‌شود بلکه درصد مشارکت مردمی را در جهت هم افزایی هر دو انتخابات شدت می‌بخشد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.