همسایگی دو فرد مشهور سوژه همگان شد + تصویر

گردآوری توسط گروه تفریحات و سرگرمی ممتازنیوز

ازیکن تیم فوتبال پرسپولیس صمن ناراحتی از سرکشی رویانیان به آپارتمان جدیدش گفت: «زندگی خصوصی‌ام به خودم مربوط است این رفتار ها را دوست ندارم.»ممتاز : پیام صادقیان یکی از بازیکنان موفق پرسپولیس در این فصل بوده اما سرزده رفتن سردار رویانیان به خانه او حرف وحدیث های زیادی را مطرح کرد.

همسایگی دو فرد مشهور در کنار هم سوژه شد + تصویر


از گوشه وکنار شنیدیم ماجرا از تغییر آپارتمان این بازیکن شروع شد وقتی پیام بعد از چند ما از سعادت آباد به ایران زمین در شهرک غرب نقل مکان کرد و در آپارتمان نزدیک هاکوپیان ساکن شد!رویانیان هم روی این مسئله حساس شده و بعد از اینکه خبرهایی به او از پیام دادند تصمیم گرفت چندین بار سرزده به خانه بازیکن تیمش برود و همین مسئله این بازیکن را ناراحت کرد و گفت: «زندگی شخصی خودم به خودم ربط دارد و درست نیست کسی سرزده به خانه ام بیاید!»


رویانیان هم از این حرف صادقیان ناراحت شده است. از سوی دیگر این بازیکن طی تماسی با علی دایی از او خواسته به خاطر خستگی بعد از اردوی تیم ملی زیر ۲۲ سال به او مرخصی دهد تا استراحت کند.صادقیان به خاطر ۳ کارته بودن جلوی تراکتورسازی غایب است و می خواهد به سفر برود. مسئله دیگری که هم که بازیکنان در خصوص محل سکونت این بازیکن می گویند همسایگی او با یک بازیگر زن است.


ایران -موبایل-کامپیوتر-آموزشی-فرهنگی-تفریحی-سرگرمی-فال
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. سیاوش:

    اون خانوم همسن مادر پیام است حرف واسه بچه مردم در نیارید

  2. قلي:

    عیبی درهمسایه بودن نمیبینم اما باهم بودن را بدون دلیل(عرفی واخلاقی) نمیپذیرم چونکه آثارخوبی در اجتماع نخواهد گذاشت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.