همسر بهروز افخمی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را به عنوان اولین فیلمش کارگردانی می‌کند

همسر بهروز افخمی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را به عنوان اولین فیلمش کارگردانی می‌کندهمسر بهروز افخمی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را به عنوان اولین فیلمش کارگردانی می‌کند
تاریخ درج : ۱۶ شهریور
سرفصل : اخبار سینما و تلویزیون در سایر رسانه ها   |   منبع خبر : وب سایت تخصصی سینمایی سینمانگار
خلاصه مطلب : مرجان شیر محمدی فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را با تهیه‌کنندگی بهروز افخمی می‌سازد.

مرجان شیر محمدی فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» را می‌سازد.

به گزارش بانی فیلم، فیلمنامه این فیلم توسط بهروز افخمی بر اساس رمانی به همین نام نوشته مرجان شیر محمدی به نگارش درآمده است.

تهیه‌کنندگی این فیلم را افخمی بر عهده دارد که درخواست پروانه ساخت آن مدتی است به اداره نظارت و ارزشیابی ارسال شده است.

شیر محمدی دیروز با تأیید این خبر گفت: «رمان «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» هنوز منتشر نشده و نزد ناشر است. این فیلم قصه ای اجتماعی بر اساس روابط آدم ها دارد. منتظر مجوز وزارت ارشاد هستیم تا بزودی فیلمبرداری را آغاز کنیم. فیلم البته فصل فیلمبرداری دارد و باید تابستان جلوی دوربین برود. اگر مجوز ساخت دیرتر صادر شود مجبوریم فیلمبرداری را تا فروردین ماه سال آینده به تعویق بیندازیم.»

شیرمحمدی در خصوص بازیگران این فیلم گفت: «با ویشکا آسایش برای ایفای نقش اصلی مذاکره کرده ایم. ایشان هم موافقت خود را برای بازی در فیلم اعلام کردند، البته هنوز قراردادی با ایشان امضا نکردیم.»

«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» اولین فیلم بلند مرجان شیر محمدی به حساب می‌آید. او آخرین بار در مقام بازیگر در سینما در «صحنه جرم ورود ممنوع» (ابراهیم شیبانی) ایفای نقش کرد و بعد از آن تنها در سریال سهیلی زاده (آخرین دعوت) ظاهر شد. شیر محمدی در «سن پترزبورگ» نیز طراحی صحنه و لباس را بر عهده داشت.

نظرات خوانندگان


سینما نگار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.