همسر بهروز افخمی هم فیلمساز شد!+عکس

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی کارگردان شناخته شده سینمای ایران قصد دارد به زودی نخستین فیلم خود در مقام کارگردان را جلوی دوربین ببرد.  «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» عنوان این فیلم است و جالب اینکه منطبق با داده های ارائه شده در «بانی فیلم» سناریوی این اثر براساس رمانی به همین نام نوشته شیرمحمدی توسط بهروز افخمی نوشته شده است و تهیه کنندگی فیلم را هم خودِ افخمی برعهده دارد.
شیر محمدی می گوید:«رمان «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» هنوز منتشر نشده و نزد ناشر است. این فیلم قصه ای اجتماعی بر اساس روابط آدم ها دارد. منتظر مجوز وزارت ارشاد هستیم تا بزودی فیلمبرداری را آغاز کنیم. فیلم البته فصل فیلمبرداری دارد و باید تابستان جلوی دوربین برود. اگر مجوز ساخت دیرتر صادر شود مجبوریم فیلمبرداری را تا فروردین ماه سال آینده به تعویق بیندازیم.»
 

بهروز افخمی در کنار مرجان شیرمحمدی و فرزندش آیدین افخمی

شیرمحمدی در خصوص بازیگران این فیلم گفت:« با ویشکا آسایش برای ایفای نقش اصلی مذاکره کرده ایم. ایشان هم موافقت خود را برای بازی در فیلم اعلام کردند، البته هنوز قراردادی با ایشان امضا نکردیم.»
«آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» اولین فیلم بلند مرجان شیر محمدی به حساب می‌آید. او آخرین بار در مقام بازیگر در سینما در «صحنه جرم ورود ممنوع» (ابراهیم شیبانی) ایفای نقش کرد و بعد از آن تنها در سریال سهیلی زاده (آخرین دعوت) ظاهر شد. شیر محمدی در «سن پترزبورگ» نیز طراحی صحنه و لباس را بر عهده داشت.

شبکه ایران

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

تاریخ نشر پنجشنبه ۱۶ شهریور  مشاهده : ۱۰۰   | بازدید از صفحه اول


ممتازنیوز – سینمای ایران و جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.