همکاری مردم یکی از رموز موفقیت در دستگیری عاملین ترور شهدای هسته‌ای بود

وزیر اطلاعات گفت: موساد با همکاری سازمان‌های جاسوسی دنیا سرمایه‌گذاری عظیمی کرده بود که عوامل این عملیات(ترور شهید رضایی‌نژاد) شناخته نشوند ولی به عنوان فردی اطلاعاتی عرض می‌کنم که موساد هیچ موفقیتی در این زمینه نداشته است.

به گزارش خبرنگار سیاسیممتازنیوز، حیدر مصلحی وزیر اطلاعات در حاشیه مراسم سالگرد شهادت داریوش رضایی‌نژاد با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات دستگیری عاملین ترور شهید هسته‌ای گفت: آنها در اقداماتی که انجام دادند تیمی عمل می‌کردند و در واقع نوع اقداماتشان به گونه ای بود که ردپایی از خود برای شناسایی نگذارند.

وی ادامه داد: ولی افراد هر چقدر که زرنگ و باهوش باشند دچار اشتباهاتی می‌شوند و یکی از رموز موفقیت در دستگیری عاملین ترور همکاری مردم بود.

مصلحی با اشاره به تاکید امام(ره) در جهت ایجاد ارتباط و اطلاع رسانی گفت: ما امروز با اتکا به همین تاکید امام ارتباط خوبی با ۷۰ میلیون مردم شریف ایران برقرار کردیم و جالب آن است که مردم خودشان را در همه مسائل نظام دخیل می‌دانند و حساسیت خاصی دارند.

وزیر اطلاعات ضمن اشاره به اقدام‌هایی همچون چهره‌زنی در خصوص همکاری با وزارت اطلاعات گفت:‌ وضعیت سازمان‌های جاسوسی به گونه‌ای است که در حال انفعال به سر می‌برند چرا که با توجه سرمایه گذاری‌های سنگینی که انجام داده بودند فکر نمی‌کردند به راحتی شناسایی شوند و ترفند‌های آنها شناخته شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: موساد با همکاری سازمان‌های جاسوسی دنیا سرمایه‌گذاری عظیمی کرده بود که عوامل این عملیات(ترور شهید رضایی‌نژاد) شناخته نشوند ولی به عنوان فردی اطلاعاتی عرض می‌کنم که موساد هیچ موفقیتی در این زمینه نداشته است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.