همکاری مرزنشینان ارتقاء امنیت در مناطق مرزی را به ارمغان آورد

۲۴م اسفند ،

نماینده هنگ مرزی سراوان در دیدار با معتمدان مرزنشین و سران منطقه گریشه سراوان گفت:همکاری سازنده ی مرزنشینان، ارتقاء امنیت در مناطق مرزی را به دنبال داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد “سعید اسلامی ” در این نشست با اشاره به تحرکات بیگانگان و معضلات موجود در منطقه تأکید و تصریح کرد: امروزه تهدیدات گروه‌های معاند که در منطقه از سوی مستکبران جهانی حمایت می‌شوند لزوم کنترل مرزهای شرقی کشور را افزایش داده است. 
وی در این زمینه افزایش همکاری میان مرزنشینان و مرزداران را خواستار شد و اظهار داشت: اقدامات انجام گرفته در زمینه‌ی اجرای طرح کنترل و انسداد مرز و مبارزه‌ی قاطعانه با متجاوزان مرزی و قاچاقچیان با همکاری مؤثر و سازنده‌ی مرزنشینان محقق شد و این همکاری دوجانبه تأثیرات مطلوبی در ارتقاء سطح امنیت در مناطق مرزی و حفظ و حراست از حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته که برای آحاد مردم استان ملموس است. 
گفتنی است، در این نشست معتمدان، بزرگان و رؤسای شوراهای اسلامی نیز به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداخته و از اقدامات صورت گرفته توسط مرزبانی و برقراری امنیت در منطقه سراوان و کشتگان قدردانی کردند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.