همه باشگاهها مدارکشان را تحویل دادند

خبرگزاری آریا – غلامرضا بهروان سرپرست سازمان لیگ برتر از ارائه مدارک کلیه باشگاهها به سازمان لیگ خبر داد.
به گزارش  خبرگزاری آریا ، سرپرست سازمان لیگ گفت: بر خلاف برخی گمانه زنی ها و حتی برخی قضاوت ها خوشبختانه همه باشگاهها مدارکشان را به سازمان لیگ ارائه داده اند و در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد. الزامی که فدراسیون و سازمان لیگ به باشگاهها کرد جواب داده و خوشبختانه مدارک باشگاهها را ارائه کردند وما در حال بررسی و ارسال آنها به کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم.
وی ادامه داد: ما به توصیه های کنفدراسیون و الزامات این کنفدراسیون عمل کردیم  و باشگاهها هم با ما همکاری های لازم را داشتند.
بهروان درباره قیمت بلیت های رقابتهای لیگ برتر گفت: امروز دیدم برخی قیمت بلیت های رقابتهای لیگ برتر را گرانقیمت ارزیابی کرده بودند. در این باره باید بگویم که با توجه به همه شرایط، این تصمیم گیری شده و البته این راهم در نظر بگیرید که قیمت ۱۰۰۰۰ تومان برای جایگاههای خاص و کم تعداد ورزشگاههاست. به عنوان مثال در ورزشگاه آزادی تنها دو جایگاه که در کنار جایگاه ویژه هستند بلیت های ۱۰۰۰۰تومانی دارند. سال گذشته بلیت ۵۰۰۰ تومانی قیمت پذیرفته شده ای برای همه بود .البته ما امسال برای اینترنتی کردن بلیت فروشی در ورزشگاه آزادی به صورت آزمایشی تصمیم گرفته ایم و با توجه به فراگیر شدن استفاده از اینترنت و اینکه طرفداران فوتبال اخبار فوتبال ایران و جهان را در وب سایت ها پیگیری می کنند می دانیم که این طرح جواب می دهد. با این کار هم می توانیم به استاندارهای بلیت فروشی فوتبال جهان نزدیک شویم و هم اینکه این سیستم بتواند در شهرستان های کشور هم ارائه شود.
رئیس سازمان لیگ در پایان گفت: هنوز مشکلات بدهکاری برخی باشگاهها حل نشده و امیدواریم که باشگاهها پیش از شروع لیگ برتر نسبت به تسویه حساب با طلبکارانشان اقدام کنند وگرنه برابر مصوبه هیات رئیسه با این باشگاهها رفتار خواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.