همه حواشی پرسپولیس-نفت تهران + مصاحبه

۱۹م دیماه ،

فارس:حواشی پرسپولیس-نفت‌ : مربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از گل دوم به طرز عجیبی خوشحالی کرد.

 به گزارش فوتبال آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۳۰ هزار تماشاگر در مرحله یک هشتم جام حذفی به مصاف تیم نفت تهران رفت که با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد.

علی کریمی پس از اینکه محمد نوری گل دوم سرخ‌پوشان را به ثمر رساند با فریادهای خود به او اعلام کرد که به سمت غلامرضا رضایی برود و از او تشکر کند که نوری این کار را کرد.

* یکی از جانبازانی که روی ویلچر نشسته بود پس از گل دوم پرسپولیس به شدت خوشحالی کرد به گونه‌ای که نزدیک بود از روی ویلچر روی زمین بیفتد.

* بنری بزرگ که نوشته شده بود “پرسپولیس فقط قهرمانی جام حذفی، همین و بس” در ورزشگاه وجود داشت.

* وینگو بگوویچ، مربی سرخ‌پوشان پس از گل دوم پرسپولیس به طرز عجیبی به بالا پرسید.

* کریم باقری برای دقایقی با هواداران صحبت کرد.

* یکی از کوتاه‌ترین هواداران پرسپولیس در ورزشگاه حاضر شده بود. او که ۴۸ سال سن دارد با ۴۶ سانتی‌متر قد به عنوان کوچکترین طرفدار سرخ‌پوشان در ورزشگاه حضور داشت.

* هواداران در جریان بازی یحیی گل‌محمدی را تشویق کردند.

* هادی نوروزی پس از اینکه گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند پیراهن خود را بالا زد که روی آن نوشته شده بود “یا علی بن موسی الرضا”.

* شادی‌های یحیی گل‌محمدی پس از گل‌های پرسپولیس جالب توجه بود. وی برای بازیکنانش دست می‌زد و خنده‌هایی هم داشت.

* منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم فوتبال نفت در صحنه‌هایی به خط دفاعی خود معترض بود.

خوشبختم که با رویانیان کار می‌کنم

یحیی‌ گل‌محمدی پس از پیروزی ۴ بر یک برابر نفت تهران در مرحله یک هشتم جام حذفی، اظهار داشت: بازی را ما خوب آغاز کردیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم و همیشه می‌ترسیدم وقتی گل می‌خوریم چه اتفاقی برای‌مان بعدش رخ می‌دهد اما خوشبختانه روحیه‌ خود را نباختیم و توانستیم تعداد گل‌هایمان را به عدد  ۴ برسانیم. این برد را به هواداران و خانواده سجاد عظیمی که اعضای بدنش را اهدا کرد تقدیم می‌کنم. خوشحالم می‌بینم که هواداران از این نتایج خوشحال هستنند و امیدوارم به این روند ادامه بدهیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس با این سیستم نتایج خوبی می‌گیرد، گفت: این روش هجومی است و برای رضا حقیقی فضا ایجاد می‌کنیم و می‌خواهیم نوری را به عقب‌تر بیاوریم و نقص‌هایمان را برطرف کنیم. حرف تان را قبول داریم که بین خطوط  فاصله ایجاد می‌شود.

گل‌محمدی در مورد عدم حضور مربی دروازه‌بانی داماش گفت: اگر بدانیم که این موضوع منتفی است به فکر گزینه دیگر که او هم خارجی است خواهیم بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چطور این تیم متحول شده است، گفت: اتفاق خاصی نیفتاده و ما فقط تمرین می‌کنیم و بازیکنان انگیزه دارند و در مصاحبه‌های قبل هم گفتم در نیم فصل اول ما خوب تمرین نکردیم و بعد از تغییر و تحولتان از نظر انگیزشی سطح بازیکنان را بالا بردیم. خوب تمرین کردیم و سبب شد خودمان را خوب بالا بکشیم.

وی افزود: با این بردهای پرگل انتظارها بالاتر می‌رود و تیم‌ها مقابل ما با روش دفاعی‌تر بازی می‌کنند اما کار ما سخت‌تر می‌شود و باید به خودباوری برسیم که مقابل تیم‌های تدافعی به بازی سرعت بدهیم و در حال حاضر روی این موضوع کار می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه با این پیروزی‌ها در آینده این تیم به خاطر بازی تدافعی حریفان به مشکل می‌خورد، گفت: بازیکنان تاثیرگذاری داریم و درست است که انصاری‌فرد گل نزد اما باید از عمق دفاع حریف و ضربات ایستگاهی چند راه برای گلزنی داشته باشیم. از یک راه به گل رسیدن گزینه خوبی نیست و نگران این هستم که در ضربات ایستگاهی آنچه می‌خواستیم به دست نیاوردیم. در ۴ بازی اخیر ۱۴ گل زده‌ایم که همه در جریان بازی بوده است و این مسئله بسیار خوب است و هر کرنر هم می‌تواند یک گل باشد.

وی در مورد اینکه بعد از گلزنی بازیکنان به سمت شما می‌آمدند،این به خاطر مخالفت با پیشکسوتانی که علیه شما هجمه کردند نبود، گفت: بازیکنان درک‌شان نسبت به اتفاقات رخ داده بالاست و فضای قبل از بازی را درک کرده بودند و از آنها تشکر می‌کنم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. وقتی مخالفان من بسیار است  یعنی یک علامت است که خوب کار می‌کنیم اما با این انتقادها دلسرد نمی‌شوم و می‌خواهم اتحاد و همدلی بازیکنان را بیشتر کنم. از همه بازیکنان تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند.

وی افزود: مقابل هجمه و انتقادها مدیریت خوبی شد و رویانیان بسیار خوب کار کرد و بازیکنان بهترین تصمیم را گرفتند و بازیکنان تصمیم خوبی گرفتند و رویانیان هم خوب مدیریت کرد. من هم مربی خوشبختی هستم که با چنین مدیرعاملی کار می‌کنم.

تست دوپینگ

پس از دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی، محمد منصوری و ووریا غفوری از تیم فوتبال نفت تهران و مهدی‌مهدوی‌کیا و پروویچ از پرسپولیس تست دوپینگ دادند.

پرسپولیس در این دیدار با نتیجه ۴ بر ۱ به برتری دست یافت و در مرحله یک چهارم باید به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.

گلم را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم

احمد آل‌نعمه پس از شکست ۴ بر یک نفت تهران مقابل پرسپولیس گفت: در نیمه اول بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم به گل برسیم؛ اما در نیمه دوم پس از گل‌هایی که پرسپولیس به ثمر رساند دچار گسستگی شد و نتوانستیم حتی سه پاس سالم به یکدیگر بدهیم.

وی در مورد انتقال مکان بازی از ورزشگاه تختی به آزادی گفت: اگر بازی در تختی برگزار می‌شد، شرایط به نفع ما بود،‌برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی و مقابل دیدگان هواداران این تیم بسیار سخت‌تر است.

 


FootballOnline.ir
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.