همه خانه‌های ارزان تهران فروخته شد

۱۲خردادماه،

به گزارش نوساز به نقل از ایسنا، اردیبهشت‌ماه امسال ظرفیت ثبت‌نام واحدهای مسکن مهر پردیس و پایگاه اینترنتی تهرانسر مسکن ویژه تکمیل و اعلام شد تا زمانیکه ظرفیت برای ساخت واحدهای تازه در نظر گرفته شود، ثبت‌نام مسکن مهر و مسکن ویژه متوقف است. ظرفیت ثبت‌نام مسکن مهر پرند نیز اواخر سال قبل تکمیل شد.

با این حال پایتخت‌نشینان بسیاری که متقاضی خرید خانه‌های ارزان و دارای تسهیلات می باشند، پشت درهای بسته مانده‌اند تا پروژه تازه در تهران یا اطراف تهران در نظر گرفته شود.

این درحالیست که طبق آنچه مسئولان اعلام کرده‌اند پرند و پردیس هنوز ظرفیت ساخت و ساز دارند و امکانات این شهرها پاسخگوی جمعیت بیشتری است.

اکنون دو شهر پر متقاضی پرند و پردیس با بیش از ۲۰۰ هزارثبت‌نام کننده، بیشترین متقاضی واحدهای مسکن مهر استان تهران را به خود اختصاص داده‌اند.

از جمله دیگر شهرهای مسکن مهر که شامل شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر و کمتر از ۲۵ هزار نفر جمعیت است، اسلامشهر، فردوسی‌شهر، شهریار،‌ پاکدشت،‌ رباط‌ کریم،‌ دماوند، ری، فیروزکوه، ورامین، قرچک و پیشوا می باشند.

اما پرونده ثبت‌نام مسکن ویژه تهران که اولین پایگاه اینترنتی آن در تهرانسر در حال ساخت است نیز اردیبهشت‌ماه بسته شد. این پروژه که ۲۵۶۰ واحد مسکونی دارد متقاضیان آن تاکنون سه قسط ۲۰ میلیون تومانی پرداخت کرده‌اند و طبق وعده وزیر راه و شهرسازی تا پایان سال همه این واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

با توجه به افزایش قیمت‌ مسکن در حال حاضر مسکن مهر از جمله ارزان‌ترین واحدهای مسکونی در شهر تهران محسوب می‌شود که سبب این امر ارائه تسهیلات دولتی و پرداخت نکردن قیمت زمین است.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.