همه دو رگه هایی که کی روش به دنبالشان است

۰۲م اسفند ،

تماشا: مهدی محمد نبی، سرپرست تیم ملی عنوان کرده که کی روش در مسافرت خارجی اش به کشور سوئد می رود که دورگه تازهی را به تیم ملی بیاورد. با وجود اینکه نبی، نام این بازیکن را مطرح نکرده اما کدهایی داده که می توان گزینه های احتمالی کروش را حدس زد. نبی گفته که بازیکن تازه تیم ملی قطعا دروازه بان نیست و کی روش بیش از یک سال است که او را زیر نظر دارد. به این ترتیب از بین بازیکنان شاغل در لیگ سوئد گزینه های زیر می توانندسوغات تازه کی روش از اروپا باشد:

ویلیام سیروس آتشکده

شاید اصلی ترین گزینه کی روش این مهاجم ۱۹ ساله و تنومند باشد. این بازیکن که برخلاف دو رگه های دیگر نام ایرانی ندارد، در باشگاه اوربرو (Orebro SK) در دسته دوم سوئد بازی می کند. ویلیام فصل قبل برای تیمش ۱۲۰۰ دقیقه بازی کرده و ۶ گل زده بود. البته قبلا هم نام او مطرح شده بود.

همه دو رگه هایی که کی روش به دنبالشان است

شاید منظور نبی از کسی که کی روش یک سال او را زیر نظر دارد همین بازیکن باشد. البته این بازیکن قبلا در مصاحبه ای گفته بود که می خواهد برای تیم ملی سوئد بازی کند.

امین نظری

کی روش در یکی از سفرهایش به سوئد، به منزل نظری رفت و با برادران نظری دربارهٔ بازی در تیم ملی ایران صحبت کرد. البته در آن مقطع، امین نظری دعوت کی روش را قبول نکرد اما گفته می گردد کی روش هنوز بازی های او را دنبال می کند و حتی گفته می گردد سبب دعوت از امید، راضی کردن امین برای آمدن به تیم ملی است. امین برای حضور در ایران مشکل سربازی هم دارد. البته به نظر نمی رسد مشکل بزرگی باشد. امین نظری متولد ۱۳۷۳ است و سن مناسبی برای بازی در تیم ملی دارد. امین در مالموی سوئد بازی می کند و دو دوره در تیم های زیر ۱۷ و ۱۹ ساله های سوئد بازی کرده است. احتمال دارد کی روش برای مذاکره دوباره با او به سوئد رفته باشد.

آرش آزاد

این بازیکن به ضربه های آزاد و شوت های محکم در لیگ سوئد معروف است. او هافبک میانی است و در ۲۵۷ بازی در لیگ سوئد، ۴۶ گل زده است. بیات در رده های سنی پایین تیم ملی سوئد بازی کرده است. البته او ۲۹ سال سن دارد و احتمال اینکه گزینه کی روش باشد بسیار نیست.

آرش طالبی نژاد

طالبی نژاد متولد بندرعباس است و از بچگی به سوئد مهاجرت کرده است. او با ۱۸۳ سانتی متر قد، فیزیک مناسبی دارد و می تواند در پست های هافبک راست و هافبک میانی بازی کند. طالبی نژاد در تیم ملی امیدسوئد بازی کرده است. او هم مثل بیات مشکل سن دارد. او ۳۱ ساله است و به نظر نمی رسد کی روش روی او حساب کند.

عماد خلیلی

همه دو رگه هایی که کی روش به دنبالشان است

خلیلی هم یکی از محتمل ترین گزینه هاست. او ۲۵ ساله است و میتواند در پست های مهاجم و بال راست بازی کند. او در تیم نورکوپینگ در دسته دوم سوئد بازی می کند و آمار گلزنی قابل توجهی دارد. خلیلی در ۷۶ بازی برای نورکوپینگ ۲۰ گل زده است. البته در هیچ جایی از ملیت او نامی از ایران نیست. حتی در بعضی از پایگاه اینترنتی ها هم ملیت او عراقی درج شده است.



این نام ها را فراموش کنید

بهرنگ صفری

سرشناس ترین بازیکنان ایرانی الاصل شاغل در سوئد، بهرنگ صفری است. او در ایران به دنیا آمد و در سن ۲ سالگی به همراه خانواده اش به کشور سوئد مهاجرت کرد. صفری اکنون در اندرلشت بلژیک بازی می کند اما نکته اینجاست که صفری ۲۳ بازی برای تیم ملی سوئد انجام داده است. بنابراین موضوع بازی او برای تیم ملی کاملا منتفی است.

امین نوری

این مدافع میانی، یکی از بهترین مدافعان لیگ سوئد است. او ۲۷ ساله است و از سال ۲۰۰۸ در کالمار اف اف بازی می کند و بیش از ۱۰۰ بازی برای این تیم انجام داده است. مدتی پیش، نام او هم برای بازی در تیم ملی ایران مطرح شد اما نام واقعی او اِمین است و اهل کشور ترکیه است.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.