همه شایعات دربارهٔ مذاکره دو جانبه ایران و امریکا دروغ بوده است

۱۰م دیماه ،

منبع بلند پایه امریکایی در گفتگو با یدیعوت آحارنوت/

یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مقام‌های مطلع در امریکا، انجام هرگونه مذاکره دو جانبه میان ایران و امریکا در ماه های قبل را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، یک روزنامه صهیونیستی به نقل از مقام های مطلع در امریکا، انجام هرگونه مذاکره دو جانبه میان ایران و امریکا در ماه های قبل را تکذیب کرد.
 
در حالی که طی ماه‌های اخیر، شایعات بسیار متنوعی دربارهٔ دیدار مقام های بلند پایه ایرانی و امریکا در کشورهای مختلف از جمله عمان انتشار یافته بود، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت روز شنبه ۹ دی (۲۹ دسامبر ۲۰۱۲) همه این خبرها را تکذیب کرد.
 
پیش از این تعداد بسیاری از منابع غربی از جمله همین روزنامه از دیدار دکتر علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین المللی و والری باومن جارت مشاور باراک اوباما خبر داده بودند.
 
یدیعوت آحارنوت در گزارش خود می نویسد: «یک مقام آمریکایی گفت: تلاش واشنگتن برای گفتگوی مستقیم با ایران پس از ابقای باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در ماه قبل، پاسخی واقعی به همراه نداشته است».
 
ایران هسته ای می‌نویسد: این روزنامه از قول منبع امریکایی خود ادامه می دهد: «این مقام آمریکایی افزود: پاسخ ایرانی ها نه مثبت و نه منفی بود. ایرانی ها چیزی نگفتند».

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.