همه عوامل برای پیروزی و موفقیت اصولگریان در انتخابات سال آینده مهیاست

۳۰م آذر ،

مشاور نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه اصولگریان به طور حتم با یک نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت خواهند کرد گفت: همه عوامل برای پیروزی وموفقیت اصولگریان در انتخابات سال آینده مهیاست.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، گفت:‌ وجود اختلاف‌نظر و تفاوت در نوع نگاه به مسائل و جریان‌ها در میان همه طیف‌های سیاسی امری عادی به نظر می‌رسد لذا بیان دیدگاه‌ های متفاوت در مجموعه اصولگرایی امری عادی است که در روند وحدت این طیف سیاسی خدشه‌ای را وارد نمی‌کند.

وی افزود: اگر نگاهی به عملکرد جبهه اصلاح‌طلبان بیندازیم متوجه خواهیم شد که در این طیف سیاسی همه گرایشات فکری از گروه‌های مختلف چون منافقین تا خط امامی وجود دارد و اختلافی صفر تا صد درجه‌ای در این جریان حاکم است که این موضوع در  مجموعه اصولگرایان هیچ‌گاه اتفاق تیفتاده و نخواهد افتاد و به طور حتم این مجموعه در انتخابات سال آینده به مانند قبل با وحدت وارد عمل می شود.

ذوالنور با اشاره به اینکه اصولگریان به طور حتم با یک نامزد در انتخابات ریاست جمهوری آینده شرکت خواهند کرد اظهار داشت: همه عوامل برای پیروزی وموفقیت اصولگریان در انتخابات سال آینده مهیاست.

انتهای پیام/


 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.