همه مراکز استان ها از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری به بالا برخوردار شده اند

‘علی ترکاشوند’ چهارشنبه شب در حاشیه افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین افزود: در حال حاضر ۳۴۰ پروژه ورزشی نیمه تمام و پانزده دهکده المپیک در کشور وجود دارد که کار اجرا و تکمیل آنها برعهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی می باشد.

وی اظهار کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این میزان پروژه ورزشی به ۴۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز می باشد.

این مسوول یادآور شد: شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اجرای طرح های ورزشی با گنجایش بیش از ۲۵۰۰ نفر تماشاگر را برعهده دارد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با اشاره به اینکه با ابلاغیه وزیر ورزش و جوانان کار اجرای تمامی مصوبات سفرهای استانی هیات دولت از سوی این شرکت در حال اجرا است، اظهار کرد: اعتبارات این شرکت پارسال نسبت به سال هشتاد و نه، ۱۰۰ برابر افزایش یافت.

ترکاشوند با اشاره به افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین، گفت: برای بهره برداری از این استادیوم که مجهز به تمامی استاندارد های مورد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) است، نزدیک به ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که نیمی از این مبلغ از سوی دفتر مقام معظم رهبری پرداخت شده است.

وی، توسعه زیرساخت های ورزشی را در شکوفا سازی استعداد جوانان و نوجوانان در عرصه ورزش بسیار مهم خواند و در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم با افزایش ساخت و توسعه اماکن ورزشی که از ابتدا مورد توجه جدی دولت نهم و دهم قرار داشته است، این مهم بیش از پیش محقق شود.

۷۳۹۲/ ۱۶۴۴/ ۳۴۰۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۶۸۳۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.