همه نیروهای شرکتی به قراردادی تبدیل وضعیت می‌شوند

۳۰ آبان ،

۳۰م آبان ۱

علاوه بر این بحث استخدام شرکتی‌ها نیز به طور کامل حل و فصل شده و همه دستگاه‌های ملی و استانی موظفند، برای کارهای اداری که از نیروی‌انسانی استفاده می‌کنند، باید به طور مستقیم کار را انجام دهند و همه تبدیل وضعیت شده باشند.

فارس: معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور گفت: تمام نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی باید به قراردادی تبدیل وضعیت شوند.

ابراهیم عزیزی در حاشیه هشتمین کنفرانس توسعه منابع انسانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سؤال که در سخنرانی خود بر لزوم رعایت عدالت اجتماعی تأکید کرد، اما حدود یک سالی است که حدود ۷۰ هزار نفر سال گذشته در آزمون استخدامی استانداری‌های کشور شرکت کردند، اما هنوز نتیجه آن اعلام نشده است، اظهار داشت: در مورد افراد استخدامی جلسات متعددی با حضور معاونان ذی‌ربط استاندارها تشکیل شد و یک جلسه نیز با حضور استانداران و معاونان دستگاه‌های اجرایی ملی در وزارت کشور برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور ادامه داد: در این جلسات همه مطالب بررسی شد و تمام مسائلی که در حوزه استخدامی دستگاه‌های ملی و استانی وجود داشت، به طور دقیق مورد بررسی قرار گرفت و ساماندهی شد و در حال حاضر آماده اجرا است.

عزیزی تصریح کرد: همه دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی باید نظم دقیق به وظیفه خود در این مورد عمل خواهند کرد، تا با حضور نیروهای جوان و کارآمد خدمت بیشتری به مردم ارائه شود.

وی افزود: علاوه بر این بحث استخدام شرکتی‌ها نیز به طور کامل حل و فصل شده و همه دستگاه‌های ملی و استانی موظفند، برای کارهای اداری که از نیروی‌انسانی استفاده می‌کنند، باید به طور مستقیم کار را انجام دهند و همه تبدیل وضعیت شده باشند.

وی ادامه داد: در مصوبات پیش نگرانی وجود داشت، در این مورد که باید فرد حتما یکسال سابقه کار داشته باشد که آن شرط نیز برطرف شد و نیاز به این سابقه نیست و تمام نیروهای شرکتی در دستگاه‌های اجرایی باید به نیروی قراردادی تبدیل وضعیت شوند. معاون رئیس جمهور تصریح کرد: مسائل در مورد کارمندان انتقالی نیز حل و فصل شد و کارهای اجرایی آن نیز در حال اجرا است.

برای اطلاع از سایر اطلاعیه های مرتبط اینجا کلیک کنید.


استخدام
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. امیرترکی زاده:

    باسلام وخسته نباشید من مدت چهارماه داوطلب حضور در جبهه دارم و در سال ۶۸ الی ۶۹ دوران سربازی در منطقه مهاباد بودم گردان عملیاتی تو محور پایگاه بودم آیا دوران سربازی جز منطقه درگیر با جنگ و منافقین محسوب میشود و این طرح شامل من میشود .باسپاس از شما

  2. اصغر حسینی:

    با سلام وخسته نباشید از شما که پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستید.
    امیدواریم صرفاً ی حرکت و یا کار تبلیغاتی با توجه به مناسبت های پیش رو و انتخابات ۱۴۰۰ نباشه. الله وکیلی یعنی کسی هم هست که به فکر ما قشر ضعیف و بی رابطه باشه؟
    ما نیروهای شرکتی و حجمی در شهرداری‌ها علیرغم اینکه تمام وقت در اداره متبوع خود در حال فعالیت و خدمات رسانی هستیم توی این شرایط متورم اقتصادی با حقوق اداره کاری فقط داریم به زور خودمان زنده میمونیم. امنیت شغلی که ۰صفر و منفی میباشد. زندگی مشترک را شروع کرده ایم اما داریم به انتها و پایان اسف بار ش می‌رسیم گرچه سراغ دارم خیلی ها زندگیشون متلاشی شده. تو را به خدا به دادمان برسید ای وکلای ملت و دولت مردان با تدبیر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.